پروپوزال بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی در سازمان

پروپوزال بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی در سازمان

پروپوزال بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی در سازمان

پروپوزال-بررسی-تاثیر-فناوری-اطلاعات-بر-عملکرد-بازاریابی-در-سازمان

توضیحات:
پروپوزال آماده پایان نامه رشته مدیریت و بازرگانی دریایی گرایش گمرگ با موضوع بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی در سازمان، در قالب فایل word و در حجم ۶ صفحه.

بخشی از بیان مساله:
در این تحقیق به بررسی تاثیر فناوری اطلاعات بر عملکرد بازاریابی پرداخته شده است ، امروزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به عنوان یکی از بستر‌های نوین به سرعت در حال تأثیر گذاری بر زندگی بشر است. این تأثیر در کلیه وجوه اجتماعی دیده می‌شود. از آن جمله تأثیر شدید فناوری اطلاعات بر اقتصاد است. در اقتصاد جدید که مبتنی بر شبکه‌های کامپیوتری است محیط کسب و کار در حال تبدیل به  محیطی دیجیتالی (رقمی) است. چنین اقتصادی را با عناوینی همچون اقتصاد شبکه‌ای یا اقتصاد دیجیتال نیز نامیده‌اند

فهرست مطالب:
بیان مساله
اهمیت و ضرورت تحقیق
ادبیات و پیشینه تحقیق
فرضیات تحقیق
اهداف تحقیق
روش انجام تحقیق
فهرست منابع و مآخذ
دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x