پرسشنامه سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی دانش آموزان سینها و سینگ

پرسشنامه سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی دانش آموزان سینها و سینگ

پرسشنامه سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی دانش آموزان سینها و سینگ

دانلود پرسشنامه سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی دانش آموزان سینها و سینگ , دانلود فوری پرسشنامه سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی دانش آموزان سینها و سینگ ,  پرسشنامه سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی دانش آموزان سینها و سینگ کامل و قابل ویرایش

  پرسشنامه سازگاری اجتماعی
,پرسشنامه سازگاری اجتماعی دانش آموزان
,پرسشنامه سازگاری تحصیلی سینها و سینگ
,پرسشنامه سازگاری دانش آموزان سینها و سینگ
,پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی
,پرسشنامه سازگاری تحصیلی دانش آموزان
,پرسشنامه سازگاری اجتماعی سینها و سینگ ۱۹۹۳
,پرسشنامه سازگاری اجتماعی دانش آموزان ابتدایی

پرسشنامه سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی دانش آموزان سینها و سینگ

دانلود پرسشنامه سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی دانش آموزان سینها و سینگ با شیوه نمره گذاری، روایی و پایایی

مشخصات فایل

تعداد صفحات ۵
حجم ۲۳/۴۸۴ کیلوبایت
فرمت فایل اصلی docx

توضیحات کامل

تفسیر پرسشنامه سازگاری دانش آموزان سینها و سینگ

پرسشنامه سازگاری توسط سینها از (دانشگاه شانکار ) و سینگ (از دانشگاه پانتا ) در سال ۱۹۹۳ جهت سنجش سازگاری دانش آموزان تهیه گردیده است و در سال ۱۳۷۷ توسط ابوالفضل کرمی ترجمه و نگارش  شده‌است. این پرسشنامه در صدد آن است تا دانش آموزان گروه سنی ۱۴ تا ۱۸ ساله با سازگاری خوب را از دانش آموزان با سازگاری ضعیف در سه حوزه سازگاری (عاطفی، اجتماعی وآموزشی) جدا ‌سازد.

 

 

 

 

شکل گیری پرسشنامه سازگاری دانش آموزان سینها و سینگ

ابتدا فهرستی شامل ۱۰۰ سوال که نشان دهنده مشکلات معنادار دانش آموز در سه حوزه مذکور، تهیه شد. پاسخگویی به سوالات به صورت "بلی" و "خیر" است. این فهرست، به ۲۰ داور که همه آنها روانشناسان شاغل به تدریس و مشاوره و راهنمایی شغلی بودند جهت قضاوت ارائه شد. روانشناسان هریک از سوالات را از جهت شایستگی قرار گرفتن در پرسشنامه مورد داوری قرار دادند. در نهایت فقط سوال هایی نگهداری شد که همه داوران روی آنها نظر موافق داشتند این کار سبب حذف ۱۲ سوال از ۱۰۰ سوال گردید. قبل از تجزیه و تحلیل، سوال‌های پرسشنامه روی نمونه ای شامل، ۱۰۰ دانش آموز دبیرستانی برای رفع مشکلات زبان، اجرا شد تا اگر مشکلی در درک و روشنی سوال های مختلف توسط آنها گزارش می شود اصلاح شود. 

 

 

 

 

 

تجزیه و تحلیل سوال های پرسشنامه سازگاری دانش آموزان سینها و سینگ

۸۸ سوال باقیمانده روی دو گروه A و B آزمودنی اجرا شد. گروه A را ۱۰۰ دانش آموز دبیرستانی با سازگاری خوب و گروه B را دانش آموزان با سازگاری ضعیف تشکیل می دادند. این گروه بندی از طرف گروهی متشکل از ۵ معلم که دانش آموزان را به خوبی می شناختند انجام شده بود. برای مقایسه پاسخ دو گروه نسبت به هر سوال از آزمون کای – اسکور  استفاده شد. ۱۴ سوال از ۸۸ سوال که بین دو گروه تمایز معناداری قایل نمی‌شدند از آزمون حذف شدند. ۷۴ سوال باقیمانده روی نمونه ۳۷۰ نفری از دانش آموزان دبیرستانی اجرا شد. توزیع نمرات برای کل تست و برای سه حوزه آزمون هنجاریابی شد نمرات تفاوت معناداری از توزیع نرمال نداشتند همبستگی دو رشته ای هر سوال: ۱- با کل نمرات پرسشنامه و ۲- با حوزه‌های نمرات کل توسط کامپیوتر محاسبه شد. همبستگی دو رشته ای معنادار در سطح ۰۰۱/۰ به عنوان ملاک باقی ماندن هر سوال تعیین شد. این کار باعث حذف ۱۴ سوال از ۷۴ سوال گردید. پرسشنامه نهایی شامل ۶۰ سوال (برای هر حوزه سازگاری ۲۰ سوال) می شود. 
پرسشنامه سازگاری با هدف مشاوره دانش آموزان دبیرستانی گروه سنی ۱۴ تا ۱۸سال طراحی شده است. کاربرد آن مشکلات شخصی گروه سنی فوق را در رابطه با هریک از حوزه های عاطفی، اجتماعی و آموزشی نشان می دهد و نمره کل آزمون حالت‌های سازگاری عمومی را نشان می‌دهد.

 

 

 

 

پایایی پرسشنامه سازگاری دانش آموزان سینها و سینگ

ضریب پایایی به سه طریق به شرح جدول زیر تعیین شد:
جدول ۱-۳ ضرایب پایایی پرسشنامه
روش مورد استفاده        عاطفی      اجتماعی     آموزشی        کل        
     دو نیمه کردن آزمون                    94/0                 93/0               96/0             95/0
    آزمون – آزمون مجدد                 96/0              90/0                93/0             93/0
    کودر ریچاردسون                      92/0               92/0                96/0            94/0

 

 

 

 

 

 

روایی پرسشنامه سازگاری دانش آموزان سینها و سینگ

در تجزیه و تحلیل سوال ها ضرایب اعتبار برای هر سوال به روش همبستگی دو رشته ای و فقط برای سوال‌هایی که همبستگی دو رشته ای آنها در هر دو ملاک: ۱- کل نمره ۲- نمره هریک از حوزه ها، در سطح معناداری ۰۰۱/۰ تأیید شده بود تعیین گردد.
      همبستگی های درونی بین سه حوزه پرسشنامه محاسبه شد، ماتریس همبستگی در جدول ۲ ارائه شده است.
جدول ۲-۳ ماتریس همبستگی سه حوزه سازگاری
حوزه ها        سازگاری اجتماعی    سازگاری عاطفی          سازگاری آموزشی        
          سازگاری اجتماعی               ــــ                     20/0                   19/0
         سازگاری عاطفی                    20/0                    ـــــ                  24/0
         سازگاری آموزشی                19/0                    24/0                  ـــــ

 

 

 

 نحوه نمره گذاری پرسشنامه سازگاری دانش آموزان سینها و سینگ

برای پاسخ هایی که نشانگر سازگاری است نمره صفر داده می شود و در غیر این صورت ۱ منظور می شود. آزمودنی ها بر اساس نمرات خام بدست آمده آنها در پرسشنامه، می توانند در ۵ گروه طبقه بندی می شوند: این پنج طبقه سازگاری عبارتند از: الف) سازگاری خیلی خوب، ب) سازگاری خوب، ج) سازگاری متوسط، ت) سازگاری ضعیف، ث) سازگاری خیلی ضعیف.
 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم

و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم 

به بزرگترین بانک دانلود مقاله پاورپوینت نمونه سوال پرسشنامه پایان نامه  و پیشینه و فایل های گرافیکی خوش آمدید 

آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم

و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم

شماره پشتیبانی سایت آی پی پی تی  ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶

دانلود پرسشنامه سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی دانش آموزان سینها و سینگ

دانلود پرسشنامه سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی دانش آموزان سینها و سینگ

دانلود پرسشنامه سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی دانش آموزان سینها و سینگ

دانلود پرسشنامه سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی دانش آموزان سینها و سینگ

دانلود پرسشنامه سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی دانش آموزان سینها و سینگ , دانلود پرسشنامه سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی دانش آموزان سینها و سینگ , دانلود پرسشنامه سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی دانش آموزان سینها و سینگ , فایل پرسشنامه سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی دانش آموزان سینها و سینگ , قابل ویرایش پرسشنامه سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی دانش آموزان سینها و سینگ , پکیج پرسشنامه سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی دانش آموزان سینها و سینگ,  پرسشنامه سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی دانش آموزان سینها و سینگ , فایل پرسشنامه سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی دانش آموزان سینها و سینگ

پر فروش ترین قالب های وردپرس 

دانلود رساله معماری   پروپوزال

فروشگاه فایل   همکاری در فروش فایل

بهترین سیستم همکاری در فروش 

دانلود پیشینه پایان نامه

 دانلود پرسشنامه سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی دانش آموزان سینها و سینگ

 پکیج پرسشنامه سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی دانش آموزان سینها و سینگ

 خرید پرسشنامه سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی دانش آموزان سینها و سینگ

 سایت پرسشنامه سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی دانش آموزان سینها و سینگ

بهترین پرسشنامه سازگاری عاطفی، اجتماعی و آموزشی دانش آموزان سینها و سینگ

دانلود طرحواره درمانی دانلود پیشینه تحقیق دانلود گزارش کارآموزی فروشگاه ساز فایل رایگان همکاری در فروش با پورسانت بالا دانلود پرسشنامه
دانلود تحقیق دانلود مقالات اقتصادی مقاله در مورد ایمنی چارچوب نظری تحقیق خرید کاندوم خرید ساعت مچی مردانه
دانلود افزونه وردپرس دانلود تحقیق آماده سایت دانلود پاورپوینت مقالات مدیریتی میزان درآمد همکاری در فروش فایل کسب درآمد دانشجویی
دانلود فایل

  • کنکور را داشته باشد.


    مزایای بسته آموزشی:
    – تدریس جامع کلیه مطالب مربوط به عناوین نامبرده
    – حل و تحلیل مثال های مهم کتاب
    – حل مسائل مهم امتحانی خارج از کتاب
    – ارائه نکات ریز و ظریف کنکوری
    – استفاده از جدول، نمودار و تصاویر آموزشی و رنگی زیبا جهت بالا رفتن کیفیت آموزش
    – قابل پخش بودن ویدئوها با کامپیوتر، لب تاب و تلویزیون


    ویژگی های بسته آموزشی:
    – تعداد سرفصل های تدریس شده: ۴
    – زمان آموزش: ۹۷ دقیقه
    – تعداد صفحات جزوه: ۱۰
    – حجم فایل اصلی: ۱۲۳ مگابایت


    سرفصل های آموزشی:
    القای الکترومغناطیسی
    شار مغناطیسی
    قانون القای الکترومغناطیسی فارادی
    قانون لنز

    سرفصل کامل تمام دروس فصل ۵ فیزیک ۳ ریاضی و فصل ۴ فیزیک ۳ تجربی به صورت زیر است:

    القای الکتزومغناطیسی:
    القای الکترومغناطیسی
    شار مغناطیسی
    قانون القای الکترومغناطیسی فارادی
    قانون لنز
    القاگرها و اثر خودالقایی
    القای متقابل- انرژی ذخیره شده در القاگر
    جریان متناوب
    مبدل ها (ترانسفورماتورها)

    جزوات و فیلم های آموزشی سایر عناوین و دروس مربوط به کتاب حاضر و سایر کتاب ها را می توانید از همین سایت دانلود کنید.
  • دانلود فایل

  • پرسشنامه سازگاری بل فرم بزرگسالان زنان طلاق رسمی و عاطفی
  • پرسشنامه سازگاری اجتماعی بل فرم دانش آموزان و دانشجویان ۳۲ سوالی
  • پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی – lono
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازگاری اجتماعی دانش آموزان
  • چارچوب نظری و پیشینه پژوهش سازگاری اجتماعی دانش آموزان دختر و پسر
  • چگونه زندگی اجتماعی و با هم بودن و سازگاری با بچه ها با اخلاق های متفاوت را به دانش آموزان خوابگاهی بیاموزم
  • پرسشنامه سازگاری دانش آموزان دبیرستانی
  • اقدام پژوهی چگونه توانستم با تدبیر و ایجاد رابطه عاطفی خشونت دانش آموزان ناسازگار رامهار کنم و دبستان را به محیط شادتری تبدیل نمایم
  • تحقیق بررسی تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر سازگاری کلی دانش‌آموزان
  • پزوپوزال بررسی ویژگی های سازگاری انگیزش و خود ادراکی در دانش آموزان دوره متوسطه
  • پرسشنامه سازگاری اجتماعی SAS (پی کل و ویسمن) – lono
  • پرسشنامه سازگاری فردی اجتماعی کالیفرنیا ctp کلارک و همکاران
  • پرسشنامه استاندارد سازگاری اجتماعی SAS پی کل و ویسمن ۱۹۹۹
  • رابطه هوش عاطفی و مهارت های ارتباطی با راهبردهای مدیریت تعارض بین مدیران آموزشی واجرایی
  • پرسشنامه سازگاری اجتماعی SAS (پی کل و ویسمن)
  • پرسشنامه سازگاری اجتماعی کالیفرنیا
  • پرسشنامه سازگاری فردی – اجتماعی
  • پرسشنامه مقیاس سازگاری اجتماعی‎ ‎پی کل و ویسمن ‏SAS
  • پرسشنامه بررسی تاثیرات عوامل شناختی و عاطفی بر رضایت مشتریان در جبران خطاها، قصد خرید مجدد خدمات و تبلیغات شفاهی
  • پرسشنامه ارزیابی رابطه بین تعهد عاطفی و رفتار شهروندی سازمانی-پاورپوینت و مقاله
  • پرسشنامه طلاق عاطفی گاتمن – lono
  • پرسشنامه سبک های عاطفی (هافمن و کاشدان، ۲۰۱۰) – lono
  • دانلود پرسشنامه طلاق عاطفی گاتمن
  • You may also like...

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x