پاورپوینت مروری بر نظام سلامت روسیه

پاورپوینت مروری بر نظام سلامت روسیه

پاورپوینت مروری بر نظام سلامت روسیه

پاورپوینت-مروری-بر-نظام-سلامت-روسیهلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۴۸ اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
مروری بر نظام سلامت روسیه
کشور روسیه با نام رسمی فدراسیون روسیه، پهناورترین کشور جهان است که در شمال اوراسیا قرار دارد. این کشور در آسیای شمالی و اروپای خاوری واقع است و با اقیانوس آرام شمالی و اقیانوس منجمد شمالی و همچنین با دریای خزر ، دریای سیاه و دریای بالتیک مرز آبی دارد. روسیه با ۱۴ کشور آسیایی و اروپایی مرز زمینی دارد و با کشورهای پیرامون دریای برینگ ، دریای ژاپن ، دریای خزر ، دریای سیاه ، و دریای بالتیک ارتباط دریایی دارد.
جغرافیای سیاسی
روسیه با ۱۷۰۷۵۴۰۰ کیلومتر مربع وسعت، پهناورترین کشور جهان است. پهناوری روسیه دو برابر مساحت کانادا یا چین یا ایالات متحده آمریکا است. این کشور در عرض های بالای جغرافیایی واقع شده و بیشتر مناطق کشور، سردسیر و کم بارش است. به همین دلیل بیشتر مناطق این کشور (به ویژه سرزمین بزرگ سیبری ) خالی از سکنه هستند و کشاورزی در این مناطق میسر نیست. مرکز روسیه، شهر مسکو است که در باختر و بخش اروپایی کشور است.
روسیه حدود ۱۴۲ میلیون نفر جمعیت دارد و در رتبه نهم جهان قرار گرفته است. تراکم جمعیت روسیه ۳/۸ نفر در هر کیلومتر مربع است که از پایین ترین نرخ‌های تراکم جمعیت در جهان است. بیشتر جمعیت روسیه در غرب این کشور (بخش اروپایی) زندگی می‌کنند. حدود ۸۰ درصد (۱۱۵ میلیون نفر) از مردم روسیه از نژاد روسی هستند و ٢٠ درصد باقی مانده نژادهایی مانند تاتار ، اوکراینی ، چوواش ، چچنی ، ارمنی ، ترک ، داغستانی ، مغول ، آواری ، اینگوش ، چرکس ، بالکار ، اوستیایی ، آذری ، گرجی و … را شامل می‌شوند.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x