پاورپوینت فناوری وایمکس

دانلود پاورپوینت فناوری وایمکس

پاورپوینت فناوری وایمکس

پاورپوینت فناوری وایمکس

دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل pptx
حجم فایل ۱.۳۶ مگا بایت
تعداد صفحات ۴۰
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

برای دسترسی به اینترنت سه راه وجود دارد

دسترسی باند پهن (Broad Band)

ž دسترسی WiFi

ž خط تلفن (Dial up) – که در کشور ما مورد استفاده قرار می گیرد

حال فرض کنید دانشمندان توانسته باشند روشی را برای دسترسی به اینترنت فراهم کنند که مزایای تمام روش های پیشین را داشته باشد و هیچ کدام از نقایص آنها را هم نداشته باشد!
این ایده هیجان انگیز و رویایی اکنون جامه عمل پوشیده و با نام WiMAX در دنیای تکنولوژی حضور دارد

WiMAX چیست
WiMAX یک روش بی سیم فوق العاده سودمند و انقلابی در زمینه دسترسی تمامی کاربران (در هر سطحی) به اینترنت است. این نام از حروف اول کلمات:

Worldwide Intero Perability for Microwave Access

گرفته شده و همان گونه که از نام آن پیدا است، راه حلی برای دسترسی به اینترنت از طریق امواج مایکروویو است. طراحان و مهندسان این روش بر آن هستند تا در آینده ای نزدیک ، دسترسی بی حد و مرز به اینترنت را برای تمامی کاربران تا حد دسترسی به تلفن همراه آسان کنند و همانگونه که اکنون در اغلب کشورهای جهان، داشتن و استفاده ازیک تلفن قابل حمل،به پدیده ای معمولی مبدل شده است، دسترسی آسان و نامحدود به مکان به اینترنت، برای همگان حاصل شود.
وای مکس در آینده بسیار نزدیک، اینترنت را در کنار شبکه مخابراتی قرار خواهد داد و چنان انقلابی را در این زمینه به وجود خواهد آورد که روشن کردن اکثر کامپیوترهای قابل حمل،خانگی و یا خاص، مساوی با اتصال آنها به اینترنت باشد. این استاندارد از طرف IEEE معتبر شناخته شده و کد ۸۰۲.۱۶ از طرف این سازمان به آن اختصاص یافته است.

همکاری در فروش فایل  بهترین سایت فروش پاورپوینت

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x