پاورپوینت فرضها و اصول ارتقای

پاورپوینت فرضها و اصول ارتقای

پاورپوینت فرضها و اصول ارتقای

پاورپوینت-فرضها-و-اصول-ارتقایلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۱۱ اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

فرضها و اصول ارتقای
مستمر کیفیت
سازمان:
پدیده اجتماعی است که بطور آگاهانه و هماهنگ شده و دارای حدود و ثغور نسبتاً مشخص بوده و برای تحقق هدف یا اهدافی بر اساس یک سری مبانی دائمی فعالیت می کند.
سیستم:
شامل مواد ، تجهیزات ، نیروی انسانی ، سیاستهای روش کار و فرهنگ سازمانی می باشد.
براوردها نشان می دهد که ۹۰% از مشکلات ، ناشی از سیستم و ۱۰% مربوط به کارکنان می باشد.
فرایندها و سیستم ها منشا ء بیشتر مشکلات مربوط به کیفیت می با شند .
ا گر عمکرد فرایندها و سیستمها درست باشد ، محصول یا خدمت بدون نقص خواهد بود .
جدائی ارزیابی عملکرد کارکنان از ارزیابی عملکرد فرآیند و سیستمها نه تنها نتیجه بخش نبوده بلکه بازدارنده نیز می باشد.
ارتقای کیفیت فرآیندی است که آغاز دارد ولی پایان ندارد
مفهوم ارتقای مستمر کیفیت در واژه ژاپنی نهفته است که که Kaizen به معنای تلاش مستمر برای یافتن فرصتهائی جهت ارتقاء فرآیندها می باشد.
ارتقاء کیفیت فرآیندی است که پایان ندارد
مشتری داخلی
علایق و خلاقیت ها و استعدادهای خود را برای ارتقای کیفیت و یافتن راههای بهتر و موثرتر جهت ارائه خدمت به کار می گیرند.
مشتری خارجی
گشوده شدن باب گفتگو با مشتریهای خارجی جهت شناخت نیازها و انتظارات آنان و درک متقابل به ارتقای مستمر کیفیت خدمات منجر می شود.
رضایت مشتری

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x