پاورپوینت طرح توجیهی احداث کارخانه آسفالت وسنگ شکن

پاورپوینت طرح توجیهی احداث کارخانه آسفالت وسنگ شکن

پاورپوینت طرح توجیهی احداث کارخانه آسفالت وسنگ شکن

پاورپوینت-طرح-توجیهی-احداث-کارخانه-آسفالت-وسنگ-شکن

توضیحات:
پاورپوینت طرح توجیهی احداث کارخانه آسفالت وسنگ شکن، در قالب ppt و در ۳۲ اسلاید، قابل ویرایش.

بخشی از متن پاورپوینت:
نام درس مورد تحقیق پروژه کارآفرینی می باشد که طبق نظر استاد راهنما با انتخاب کسب وکار و یا ایجاد شرکت تولیدی یا خدماتی که ترجیحاً کاری جدید در منطقه باشد را انتخاب کرده و پژوهشی در زمینه طرحهای توجیهی آن کارو امور مالی مربوطه به عمل آید اینجانب نیز طرح توجیهی از احداث و روند اجرایی ومالی کارخانه اسفالت وسنگ شکن در شهرستان بجنورد واقع در کیلومتر ۲۷ جاده آشخانه رابرگزیده ام.دلیل اینکه این کسب وکار را انتخاب نموده ام.
این میباشد که چون مدت چند سال است که درشرکتهای راهسازی فوق مشغول به کار می باشم. که باروند اجرایی کارفوق آشنایی پیدا کرده ام .

فعالیتهای اصلی شرکت و شرایط بازار ورقیب:
موضوع فعالیت شرکت طبق اساسنامه عبارت ازانجام پروژه های راه،آب،و ساختمانی می باشد .تقریبآ شرکتهای اقدام به احداث کارخانه آسفالت می کنند که مشغول به احداث پروژه های بزرگ آسفالتی میباشند که تامین آسفالت وشن وماسه خود را انجام دهند.که سود بیشتری بدلیل تولید مصالح مصرفی توسط خود شرکت بدست می آورنددر صورت وجود خوراک کارخانه(انواع قیرهاوشن و ماسه )سود این کار تضمین شده می باشد . ظرفیت تولیدی کارخانه طبق پروانه بهره برداری به میزان ۱۲۰ تن اسفالت گرم در ساعت می باشد. سنگ شکن در تمام فصول سال فعال می باشد ولی کارخانه آسفالت بدلیل سرمای زیاد در خراسان شمالی تقریبآ در روزهای زمستان تعطیل می باشد.و سنگ شکن های مشابهی در منطقه به بهره برداری رسیده اند بدلیل حجم زیاد کارهای عمرانی ساخت و ساز سود کار تضمین شده می باشد
و . . .

فهرست مطالب:
مقدمه
فعالیتهای اصلی شرکت و شرایط بازار ورقیب
سرمایه های ثابت
خلاصه ای از طرح
جمع کل سرمایه گذاری ثابت
وضعیت اشتغال
هزینه ها ی جاری
حقوق ودستمزد
هزینه نگهداری وتعمیرات
جمع کل سرمایه گذاری طرح
فروش محصول (فروش کل)
کنترل کیفیت
امور مالی
گزارش های انبار و انبارداری
و . . .

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x