پاورپوینت شرکت و استراتژی بازاریابی، همکاری برای ایجاد رابطه با مشتری

دانلود پاورپوینت شرکت و استراتژی بازاریابی، همکاری برای ایجاد رابطه با مشتری

پاورپوینت شرکت و استراتژی بازاریابی، همکاری برای ایجاد رابطه با مشتری

پاورپوینت-شرکت-و-استراتژی-بازاریابی-همکاری-برای-ایجاد-رابطه-با-مشتری

دانلود پاورپوینت با موضوع شرکت و استراتژی بازاریابی، همکاری برای ایجاد رابطه با مشتری (فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ، ترجمه بهمن فروزنده)،
در قالب ppt و در ۳۱ اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

مقدمه
برنامه ریزی استراتژیک در سطح شرکت: تعریف کردن نقش های بازاریابی
تعریف مأموریت بازار گرا
مشخص کردن اهداف و مقصودهای شرکت
طراحی پرتفولیو کسب و کار
تجزیه و تحلیل پرتفولیو فعلی کسب و کار
ماتریس رشد- سهم گروه مشاورین بوستون
ایجاد استراتژی برای رشد و کوچک کردن
شبکه توسعه محصول/ بازار
برنامه ریزی بازاریابی: همکاری برای ایجاد رابطه با مشتری
همکاری با دیگر بخش های شرکت
مدیریت استراتژی بازاریابی و آمیخته بازاریابی
تقسیم بازار
هدف گیری بازار
تثبیت موقعیت در بازار
چهار پی آمیخته بازاریابی
تحلیل، برنامه ریزی، اجرا و کنترل بازاریابی
تحلیل بازاریابی
برنامه ریزی بازاریابی
محتوای یک برنامه بازاریابی
پیاده سازی بازاریابی
کنترل بازاریابی
بازگشت سرمایه گذاری بازاریابی


توضیحات:
کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ، ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل دوم این کتاب با عنوان ‘شرکت و استراتژی بازاریابی، همکاری برای ایجاد رابطه با مشتری’ در ۳۱ اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
دانلود فایل

همکاری در فروش فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x