پاورپوینت سند نهضت مطالعه مفید (⭐⭐⭐)

پاورپوینت سند نهضت مطالعه مفید (⭐⭐⭐)

پاورپوینت سند نهضت مطالعه مفید (⭐⭐⭐)

پاورپوینت-سند-نهضت-مطالعه-مفید-(⭐⭐⭐)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۴۷ اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

سند نهضت مطالعه مفید
( مصوب جلسه ۵۲۵ و ۵۲۶ مورخ ۳۱/۱/۸۹ و ۱۴/۲/۸۹ شورای فرهنگ عمومی )
یکی از مسائل مهم که همت مضاعف و کار مضاعف می طلبد ، مسئله ی تولید فکر است. کتابخوانی، افزایش معلومات عمومی در زمینه های گوناگون .
(۱/۱/۱۳۸۹ – مقام معظم رهبری )
ماده ۱- مقدمه :
نقش والا و حساس مطالعه در تکامل فردی و اجتماعی که در نهایت به پرورش ابعاد کمال ‌ آفرین و آسمانی روح بشر نیل می ‌ کند، انکار ناشدنی است. در بیان اهمیت بنیادین کتاب و کتابخوانی همین بس که خداوند نخستین خطاب به آخرین فرستاده خویش را با «إقرأ» آغاز کرده است و معجزه خاتم پیامبران کتاب می ‌ باشد. تصریحات موکد و مکرر مقام معظم رهبری در باب افزایش مطالعه و کتابخوانی همواره بیانگر اهمیت اساسی این ارزش فرهنگی در جامعه ما بوده و ضرورت توجه بیشتر به آن را نشان می ‌ دهد.
در روزگار ما که رسانه ‌ های گوناگون برای تصرف سرمایه فکر و اندیشه انسان گوی سبقت از یکدیگر می ‌ ربایند، وظیفه ‌ ای خطیر بر عهده دستگاه ‌ های فرهنگی مربوط به حوزه مطالعه قرار دارد. بدون شک ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه مفید در کشور، در گرو حمایت همه جانبه سازمان ‌ ها و نهادهای نظام و توجه خاص مسئولان به این امر است. طرح نهضت مطالعه مفید گامی است در این طریق.
شورای فرهنگ عمومی بر اساس مصوبه جلسه شماره ۵۱۴ مورخ ۱۴/۷/۱۳۸۸ و پیرو جلسات شماره ۵۲۵ و ۵۲۶ مورخ ۳۱/۱/۱۳۸۹ و ۱۴/۲/۱۳۸۹ در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در مورد کتابخوانی، طرح نهضت مطالعه مفید را به شرح زیر تصویب نمود:

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x