پاورپوینت سایت الکترونیک خودرو شرق

دانلود پاورپوینت سایت الکترونیک خودرو شرق

پاورپوینت سایت الکترونیک خودرو شرق

پاورپوینت سایت الکترونیک خودرو شرق

دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل pptx
حجم فایل ۴۴.۵۸۷ مگا بایت
تعداد صفحات ۲۱
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

پاورپوینت سایت الکترونیک خودرو شرق

پاورپوینت سایت الکترونیک خودرو شرق دارای ۲۲ اسلاید (ویژه رشته های مهندسی کامپیوتر) با ظاهری زیبا ، متفاوت ، مفید، مختصر و قابل ویرایش می باشد قسمتی از متن را ببینید و در صورت تمایل خرید کنید.

چکیده

.NETیکAPIجدید است که ابزارهای جدیدی را برای نوشتن برنامه های کاربردی تحتWindowsوWebرا مهیا میکند که این سایت توسط این زبان

نوشته شره است که در مورد شرکت الکتریک خودرو شرق میباشد که این شرکت در کیلومتر ۲ جاده آسیایی مشهد به قوچان واقع گردیده که هم اکنون با تعداد ۸۱۴ نفر پرسنل مشغول فعالیت تولیدی می باشند و زیر مچموعه گروه صنعتی قطعات اتوبیل ایران(IAP ( می باشد.

مقدمه :

تفاوت بینASP.NETباASPکلاسیک از دو زاویه اصلی قابل مطالعه است:

بعد اول :ASP.NETامکانات بمراتب بیشتری را از بعد برنامه نویسی نسبت بهASPکلاسیک ارائه نموده است . مایکروسافت در این زمینه از نقطه نظرات و پیشنهادات افرادیکه باASPکار کرده اند استفاده و سعی نموده است که با بررسی دقیق این نوع خواسته ها ،امکان افزودن قابلیت های جدید برنامه نویسی درASP.NETرا محقق نماید.

بعد دوم :ASP.NETتغییراتی را در رابطه با اصول برنامه نویسی برای ایجاد صفحات وب پویا ایجاد نموده است . برای ایجاد و نوشتن صفحاتASP.NETنیازمند کسب تجارب بیشتر و جدیدتری نسبت به آنچه قبلا” در رابطه باASPکلاسیک فراگرفته شده است، خواهد بود.

تعریف زبانASP.NET:

معرفیASP.NETو بررسی تفاوت های موجود باASPکلاسیک
آیاASP.NETنسخه جدیدی ازASPکلاسیک است ؟ در پاسخ به سوال فوق می بایست با صراحت اعلان نمود کهASP.NETبعنوان یک نسخه اصلاح شده و یا تکمیلی نسبت به آخرین نسخهASPکلاسیک یعنیASP 3.0نبوده و در حقیقتASP.NETیک الگوی جدید برای پیاده سازی برنامه ها تحت وب خصوصا” اسکریپت هائی که بر روی سرویس دهنده اجراء می گردند ، می باشد . در این مقاله سعی خواهد شد که به بررسی مهمترین تفاوت های موجود بینASP.NETوASPکلاسیک پرداخته و در این رهگذر نگاهی نیز بر اصول اولیه و اساسی برای ایجاد این نوع صفحات داشته باشیم .
.NET Common Language Runtimeشرکت مایکروسافت در حال ایجاد یک زیر ساخت سطح پایین (Low-Level) برای ویندوز است . این زیر ساخت جدید ، بعنوان حد واسط بین عملیات سطح پایین ویندوز و برنامه های کاربران ، قرار گرفته و ایفای وظیفه ( مدیریت اجرای کدها ) خواهد کرد . زیرساخت فوقCLRنامیده شده است .CLRمسئول ایجاد یک سطح خاص از کپسوله سازی بین پیاده کنندگان نرم افزار و سیستم عامل بوده و طبیعتا” باعث تسهیل در ایجاد برنامه های تحت ویندوز خواهد شد

ppt: نوع فایل

سایز:۳۱.۳MB

تعداد اسلاید:۲۲

همکاری در فروش فایل  بهترین سایت فروش پاورپوینت

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x