پاورپوینت دولت الکترونیک (⭐⭐⭐)

پاورپوینت دولت الکترونیک (⭐⭐⭐)

پاورپوینت دولت الکترونیک (⭐⭐⭐)

پاورپوینت-دولت-الکترونیک-(⭐⭐⭐)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۲۴ اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..pptx) : 
 

۱
دولت الکترونیک
۲
E-government
مقدمه
در جهان امروز هیچ تجارت و خدماتی بدونه نوآوری و خلاقیت نمیتواند پیشرفت کند،چرا که نیازهای بشر در طول تاریخ هرروز در حال تغییر بوده و نیازهای کنونی با نیازهای ۲۰ سال قبل یا ۲۰ سال بعد کاملاً متفاوت است. لذا نیاز به اطلاعات و ارتباطات زندگی اجتماعی و مجازی، نیاز به پذیرش ریسک بیشتر، تصمیم گیری آگاهانه و ارتقای علمی از جمله نیازهای انسان دراین زمان بوده و مفهومی چون دولت الکترونیک (E-government) بیش از پیش اهمیت یافته است.
۳
برخی اصطلاحات در دولت الکترونیک
مشتری ( Customer )
استفاده کننده از سرویس های دولتی را مشتری می گویند، مانند بازنشستگانی که حقوق بازنشستگی می گیرند و یا افرادی که برای معالجه به کلینیکهای دولتی مراجعه می کنند.
شهروند ( Citizen )
فردی با حقوق و مسئولیت های تعریف شده و معین در جامعه.
این حقوق شامل حق رأی، حق اظهار نظر آزاد و… میباشد. افرادی که در انتخابات شرکت کرده و رأی می دهند و یا اشخاصی که در یک تجمع سیاسی سخنرانی میکنند، مشتریان دولت نیستند، بلکه شهروندانی هستند که در فعالیتهای جامعه شرکت میکنند.
۴
بنگاه ( Business ) شرکت های تجاری و خصوصی بوده که از یک سو با دولت و سازمان های دولتی و از سوی دیگر با مصرف کنندگان ( consumers ) یا مشتریان در ارتباط هستند، همچنین برخی شرکت ها به عنوان پیمانکار با دولت در تعامل هستند.
۵

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x