پاورپوینت تحلیل سیستم اداره پست رسم نمودارها و DFD (با کیفیت)

پاورپوینت تحلیل سیستم اداره پست رسم نمودارها و DFD (با کیفیت)

پاورپوینت تحلیل سیستم اداره پست رسم نمودارها و DFD (با کیفیت)

پاورپوینت-تحلیل-سیستم-اداره-پست-رسم-نمودارها-و-dfd-(با-کیفیت)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۱۷ اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بسم الله الرحمن الرحیم
موضوع پروژه:
تحلیل سیستم اداره پست
معرفی شرکت پست جمهوری اسلامی ایران
پست از مردمی ترین و قدیمی ترین سازمانهای خدماتی است که وظیفه آن برقراری ارتباط است. ارتباط مردم با مردم ، مردم با دولت و بر عکس ، سازمانها با سازمانها و سرانجام ارتباط مردم و سازمانهای رسمی و غیر رسمی خارج از کشور در این زنجیره قرار دارند.
تاریخچه پست
دوران تاریخی پست در ایران
– دوره اول ( این دوره شامل استفاده از ابتدایی ترین وسایل در زمینه پست بوده است )
– دوره دوم (در دوره دوم به یکباره تغیراتی در پست حادث شد (
– دوره سوم (این دوره را می توان دورانی سرنوشت ساز همراه با تحولی عظیم در
صنعت پست ایران به شمار آورد. )
طریقه جمع آوری اطلاعات
۱- پرسیدن الف) پرسشنامه ب) مصاحبه
۲- مشاهده الف) از طریق حضور فیزیکی و نزدیک (حضوری)
۳- الگوسازی الف) استفاده از چارت سازمانی نحوه کار اداره پست
امکان سنجی تکنیکی : با توجه به نحوه پیاده سازی سیستم قبل و قدیمی و با توجه به مشورت ها و صحبت های مدیریت اداره کل پست مرکزی و ارائه سیستم پیشنهادی موافقت و با توجه به بودجه اداره کل که در اختیار سازمانها قرار می دهد قابل پیاده سازی با هزینه های برآورد شده می باشد. چون پست به صورت شرکتی اداره می شود، اگر در آمد بر هزینه ها منفی باشد این سیستم را پیاده سازی نمی کنند و سعی می کنند قراردادهای بخش ویژه زیان ده نباشد بلکه سود آور باشد.
امکان سنجی عملی:
الف) پذیرش در سازمان: با توجه به نحوه استفاده کارکنان از این سیستم پیشنهادی و با توجه به جلسات آموزشی خود اداره پست این سیستم قابل پیاده سازی می باشد.
ب) کارایی تکنیکی: با توجه به جلسات حضوری با مدیریت اداره پست مرکزی و رئیس هیات مدیره و مدیر عامل این سیستم بیش از ۶۸ در صد از نیازهای بخش حسابداری را جوابگو می باشد.
امکان سنجی اقتصادی:
با توجه به ماده ۲۳ اساسنامه شرکت پست و اداره کل مرکزی خراسان رضوی رئیس هیات مدیره و مدیر عامل برای اداره امور شرکت اقدام به تمرکز وجوه در آمد شرکت و صدور پرداخت هزینه عملیات اجرائی شرکت طبق برنامه ها و بودجه های تفضیلی مصوب بعد از ارائه سیستم جدید ما در اداره پست قوچان و تسلیم آن انجام گرفت.
الف) هزینه های مستقیم : شـــــــرکت پست جمهوری اسلامی ایران با هدف مکانیـــــزاسیون و اتوماسیون عملیات پستی گسترش فرهنــــگ و ارتقاء سطح انفورماتیکی شبکه پستی، توسعه سیستم ها و بهبود روش های ارتقاء کیفیت شبکه پســـــتی مطابق با نــــیازها و انتظارات مردم از خدمات پستی، در سال ۱۳۷۳، مــــرکز خدمات ماشینی را تأسیس نموده است . و یکی از وظایف این بخش نصب، راه اندازی و نگهداری دستگاههای بی سیم، نمابرایکس- ری و نظارت بر عملکرد آنها.
ب) هزینه های غیر مستقیم : آموزش در پست از سابقه طولانی برخوردار است. آموزش کارکنان پست، از سال ۱۳۱۸، به صورت متفرقه یا توأم با آموزش های مخابراتی انجام می گرفت. در سال ۱۳۴۹ آموزشگاه فنی و حرفه ای اختصاصی پست جهت آموزش کارکنان و به منظور انجام وظایف افتتاح شد.و کلیه هزینه های انجام مطالعات و هزینه تبدیل سیستم قدیم به سیستم جدید ارائه شده به عهده این قسمت می باشد.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x