پاورپوینت برقراری ارتباط استراتژیک برای ارتقای سلامت

پاورپوینت برقراری ارتباط استراتژیک برای ارتقای سلامت

پاورپوینت برقراری ارتباط استراتژیک برای ارتقای سلامت

پاورپوینت-برقراری-ارتباط-استراتژیک-برای-ارتقای-سلامتلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۳۷ اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

برقراری ارتباط استراتژیک برای ارتقای سلامت
چرا ارتباط استراتژیک
انتخاب استراتژی‌های ارتباطی صحیح و اثربخش برای ارتقای سلامت مردم ، نیازمند برخورداری از چشم‌اندازی جامع و توجه کامل به نیازهای در اولویت مخاطبان است . چنین راهکار ی باید ادغام‌یافته، بلندمدت، مبتنی بر نیازهای رفتاری و کاربردی بوده و نیروی‌های بالقوه اجتماعی مورد نیاز برای ایجاد تغییر مورد نظر را تقویت کند.
موفقیت در برقراری ارتباط استراتژیک برای ارتقای عادلانه سلامت و کیفیت زندگی مردم نیازمند توجه به دانش ارتباطات و تئوری‌های ارتباطی، وضعیت جامعه هدف، برخورداری از چشم‌اندازی مناسب و نیز توجه به افراد ذی ‌ نفع و کلیدی، مشارکت مخاطبین و کانال‌های ارتباطی است.
آثار برقراری ارتباط استراتژیک
با برقراری ارتباط استراتژیک برای ارتقای سلامت، احتمال موفقیت برنامه ‌ های ارتقای سلامت افزایش می‌یابد. برقراری چنین ارتباطی، از طریق توانمندسازی مردم در تغییر رفتارشان و تسهیل تغییرات اجتماعی، در ارتقای سلامت مؤثر است. برخورداری از استراتژی‌های ارتباطی مناسب، موجب توسعه ارتباطات برای ارتقای سلامت و افزایش اثربخشی آن می‌شود.
برقراری ارتباط استراتژیک برای ارتقای سلامت، تعیین‌کننده جهت (فرمان اتوموبیل) یک برنامه ارتقای سلامت است و موجب هدایت برنامه در راستای تحقق اهداف مورد نظر می‌شود و علاوه بر این در همراهی و هماهنگی ذینفعان و همبستگی اجزای مختلف یک برنامه ارتقای سلامت نیز مؤثر است .
چشم انداز استراتژیک
برنامه‌ ارتباطی ارتقای سلامت برای توانمندسازی مردم، نیازمند چشم‌اندازی بلندمدت است که بتواند با نمایش اولویت‌های برنامه، تیم کاری را دارای انگیزه نماید و با انرژی جدیدی که خلق می‌کند موجب تقویت سازمان ‌ های همکار شود.
یک چشم‌انداز استراتژیک، چشم‌اندازی است که مورد اجماع تمامی ذی‌نفعان باشد، مقبول و واقعی باشد، منطبق بر نیازهای واقعی مخاطبان باشد و شرکا را درگیر نماید.
یک چشم‌انداز استراتژیک باید تصویری ذهنی از وضعیت دلخواه آتی ارائه نموده و دربرگیرنده ارزش ‌ ها و باورهای عمده ‌ و مشترک اعضای تیم ارتقای سلامت جامعه باشد. چنین چشم‌اندازی تنها بر ابعاد مشکل موجود تأکید ندارد بلکه بر امکان ایجاد آینده ‌ ای بهتر نیز توجه دارد.
یک چشم‌انداز ‌استراتژیک باید کاربردی بوده و دیدگاه‌ اعضای تیم ارتقای سلامت در مورد آنچه که باید انجام شود را تعیین کند. چشم‌انداز‌های غیرکاربردی، اغلب به صورت رویاهای یک رهبر غیرواقع‌گرا است؛ رویایی که در شرایط واقعی تحقق نمی‌یابد و به فراموشی سپرده می‌شود.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x