پاورپوینت اصول و مبانی مدیریت هزینه – Cost Management
پاورپوینت اصول و مبانی مدیریت هزینه – Cost Management
توضیحات:
آموزش مدیریت هزینه در پروژه ها و سازمانها در قالب تکنیک های کاربردی، در قالب فیال پاورپوینت در ۶۳ اسلاید به همراه فایل word جزوه مدیریت هزینه در ۳۰ صفحه.
بخشی از متن فایل:
مدیریت هزینه در ساختار اقتصادی سازمانی، فرآیندی هوشمندانه است که با مدیریت منابع مصرفی و محدود و نه الزاماً صرفهجویی، سعی در انجام کارها و پروژهها با بودجه برنامهریزی شده اولیه با رعایت شاخصهای ارزشی مورد قبول دریافت کنندگان خدمات و محصولات، دارد.
سرفصل های مهم مطالب ارائه شده در مدیریت هزینه:
۱- اصطلاحات، تعاریف و مفاهیم کاربردی مدیریت هزینه در سازمانها و پروژهها
۲- تعیین ارتباط مدیریت مؤثر هزینه در اقتصاد سازمانها ، نهادهای دولتی و شبهدولتی و با مفهوم اقتصاد مقاومتی
۳- نحوه تعامل مدیریت هزینه و تکنیک مهندسی ارزش در بهینگی هزینهها
۴- معرفی فرآیند مدیریت هزینه در استاندارد مدیریت پروژه PMBOK2012
۵- هزینه چرخهی حیات CLC
۶- سیستم کنترل تغییرات هزینه
۷- ارزیابی عملکرد هزینه
۸- مدیریت ارزش افزوده در هزینهها ، نمودار S و تکنیکهای تجزیه و تحلیل ارزش افزوده
۹- برآورد هزینه تکمیل کار و پروژه AC&ETC
۹-۱- بودجهبندی و برنامهریزی هزینه : Estimating Costs & Determining Budget
۹-۲- ارزش برنامهای (بودجه) PV
۹-۳- هزینه واقعی AC
۹-۴- ارزش افزوده EV
۹-۵- تعابیر مفاهیم شاخصهای بودجه و هزینه CV & SV & CPI & SPI = Controlling Cost Index
۱۰- بررسی سیستمهای مناسب زمان – هزینه – کیفیت در ارتباط با شاخص بهرهوری سازمانی
۱۱- مفاهیم کاربردی حسابداری صنعتی در ارتباط با مدیریت هزینه سازمانی ( مرکز هزینه، تخصیص و … )
۲- تعیین ارتباط مدیریت مؤثر هزینه در اقتصاد سازمانها ، نهادهای دولتی و شبهدولتی و با مفهوم اقتصاد مقاومتی
۳- نحوه تعامل مدیریت هزینه و تکنیک مهندسی ارزش در بهینگی هزینهها
۴- معرفی فرآیند مدیریت هزینه در استاندارد مدیریت پروژه PMBOK2012
۵- هزینه چرخهی حیات CLC
۶- سیستم کنترل تغییرات هزینه
۷- ارزیابی عملکرد هزینه
۸- مدیریت ارزش افزوده در هزینهها ، نمودار S و تکنیکهای تجزیه و تحلیل ارزش افزوده
۹- برآورد هزینه تکمیل کار و پروژه AC&ETC
۹-۱- بودجهبندی و برنامهریزی هزینه : Estimating Costs & Determining Budget
۹-۲- ارزش برنامهای (بودجه) PV
۹-۳- هزینه واقعی AC
۹-۴- ارزش افزوده EV
۹-۵- تعابیر مفاهیم شاخصهای بودجه و هزینه CV & SV & CPI & SPI = Controlling Cost Index
۱۰- بررسی سیستمهای مناسب زمان – هزینه – کیفیت در ارتباط با شاخص بهرهوری سازمانی
۱۱- مفاهیم کاربردی حسابداری صنعتی در ارتباط با مدیریت هزینه سازمانی ( مرکز هزینه، تخصیص و … )