پاورپوینت (اسلاید) مهندسی ارزش – بخش ۳ و ۴

پاورپوینت (اسلاید) مهندسی ارزش – بخش ۳ و ۴

پاورپوینت (اسلاید) مهندسی ارزش – بخش ۳ و ۴

پاورپوینت-(اسلاید)-مهندسی-ارزش--بخش-3-و-4

توضیحات:
پاورپوینت (اسلاید) مهندسی ارزش – بخش ۳ و ۴، در حجم ۱۳۱ اسلاید.

در این ارائه بخش پیش مطالعه و فاز اطلاعات به صورت کامل و به همراه مثال مورد بحث قرار گرفته است.

بخشی از متن:
مشتری گرائی و مشتری مداری در تفکر مدیریت کیفیت جامع، یکی از مهمترین مبانی، تلقی می شود. کشف و جمع آوری نیازهای بیان شده و نشدهٔ مشتری، ضرورت اجتناب ناپذیری است تا در گام بعدی، این نیازمندی ها به ویژگی های محصول، منطبق بر خواست و سلیقهٔ مشتری تبدیل شود.
 امروزه بر مبنای این ضرورت ها، روش ها و تکنیک های مختلفی به وجود آمده اند، از جمله دو تکنیک صدای مشتری (Voice of customers (VOC و گسترش کارکرد کیفیت (ِِQFD)Quality Functional Deploymentکه در سازمان های امروزی رو به گسترش هستند.

فهرست مطالب:
بخش سوم:
پیش مطالعه
فعالیت ها
مشخص کردن نیازها و خواسته های کارفرما، کاربران پروژه
گردآوری مجموعه داده ها و اطلاعات پروژه
تعیین معیار های ارزیابی
تعیین محدوده مطالعه
نحوه ایجاد مدل
تدارکات برگزاری نشست های تیم مطالعه
تیم مهندسی ارزش
محورهای اصلی فرآیند مهندسی ارزش
آسیب های مرتبط با کار گروهی و راهکاری رفع آن

بخش چهارم:
صداى مشترى VOC
توسعه تابع کیفیت QFD
سوات SWOT
مهندسی معکوس Benchmark
تحلیل پارتو Pareto

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x