پاورپوینت (اسلاید) تورم و بیمه

پاورپوینت (اسلاید) تورم و بیمه

پاورپوینت (اسلاید) تورم و بیمه

پاورپوینت-(اسلاید)-تورم-و-بیمه

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی با عنوان ” تورم و بیمه” در حجم ۲۷ اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل ویژه ارائه کلاسی درس سمینار در مدیریت بیمه.

این فایل شامل پاورپوینتی در زمینه “تورم و بیمه ” می باشد که در حجم ۲۷ اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان کار ارائه کلاسی(سمینار یا کنفرانس) درس سمینار در مدیریت بیمه مورد استفاده قرار گیرد.

بخشی از متن:
در ظاهر تورّم نباید در حق بیمه مشکلى ایجاد کند. زیرا بر اثر تورّم ارزش موضوع بیمه افزایش مى‌یابد و به دنبال ان حق بیمه که بر اساس سرمایه بیمه شده تعیین میگردد نیزافزایش می یابد و تکافوی خسارت را هرقدر هم که متآثر از تورم باشد خواهد کرد اما اینطور نیست چراکه: اولاً، در بعضى از بیمه‌ها رابطه  بین سرمایه  بیمه و حق بیمه وجود ندارد. مثل بیمه اتومبیل که در آن ممکن است حق بیمه بر مبنای قدرت موتور یا تعداد صندلی های آن تعیین شود. یا بیمه محصولات کشاورزی که حق بیمه بر مبناء سطح زیر کشت تعیین می گردد ثانیا بین زمان وصول حق بیمه و وقوع خسارت همیشه فاصله ای وجود داردکه تورم در این فاصله ممکن است به حدی باشد که زیان هنگفتی برای بیمه گر بوجود آورد .

فهرست مطالب:
تعریف و انواع تورم
اثر تورم در حق بیمه
اثر تورم در خسارت
اثر تورم درعملیات اتکائی
تورم در بیمه اموال
تورم در بیمه مسئولیت
تورم در بیمه عمر
تورم در وضعیت مالی موسسه بیمه
جمع بندی
منابع

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x