پاورپوینت (اسلاید) اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی

پاورپوینت (اسلاید) اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی

پاورپوینت (اسلاید) اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی

پاورپوینت-(اسلاید)-اهداف-بازرگانی-و-سازمان-بازاریابی

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع تقسیم اهداف بازرگانی و سازمان بازاریابی، در حجم ۲۱ اسلاید، همراه با توضیحات گویا.

بخشی از متن:
هدف اصلی این ارائه آشناسازی دانشجویان با اهداف رایج بازرگانی مؤسسات و ساختارهای سازمانی آنها، بالاخص ساختارهای مورد استفاده در دوایر و شعب بازاریابی می باشد.
مدیران هر مؤسسه ای قبل از ایجاد یک ساختارسازمانی باید اهداف خود را در چارچوب رسالت و فلسفه وجودی شرکتشان تعیین نموده و استراتژیهای مناسبی را که همان راههای نیل به اهداف هستند،تدوین نمایندو در طی این فرآیند آنچه مهم است همخوانی کامل ساختار با رسالت،اهداف و استراتژیهای مؤسسه در زمان حال و آینده است.

فهرست مطالب:
هدف کلی
تعیین رسالت مؤسسات
عوامل مؤثر در سازماندهی بازاریابی
اهداف مؤسسه
نیروهای داخل سازمان
نیروهای خارجی
سبک‌های مدیریتی
ساختار کارکردی یا وظیفه ای
ساختار مبتنی بر بازار
ساختار ماتریسی یا ماتریکس
انواع ساختارهای سازمانی واجد بازاریابی
سازمان عملیاتی
سازمان جغرافیایی
سازمان مدیریت محصول
سازمان مدیریت بازار
سازمان مدیریت محصول/ مدیریت بازار
مزایای ساختار مدیریت محصول / بازار
معایب ساختار مدیریت محصول / بازار

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x