پاورپوینت (اسلاید) الگوریتم ژنتیک

پاورپوینت (اسلاید) الگوریتم ژنتیک

پاورپوینت (اسلاید) الگوریتم ژنتیک

پاورپوینت-(اسلاید)-الگوریتم-ژنتیک

توضیحات:
پاورپوینت ارائه کلاسی رشته مدیریت با موضوع الگوریتم ژنتیک، شامل آموزش الگوریتم ژنتیک همراه با یک مثال ساده، در حجم ۲۶ اسلاید و همراه با تصاویر.

این فایل شامل پاورپوینت آموزش الگوریتم ژنتیک با یک مثال ساده در حجم ۲۶ اسلاید، مناسب برای دانشجویان کارشناسی ارشد رشته های مدیریت (درس تحقیق در عملیات پیشرفته) و همچنین دانشجویان سایر رشته ها نظیر مهندسی صنایع، برق و …

بخشی از متن:
محدوده کاری الگوریتم ژنتیک بسیار وسیع می باشد و هر روز با پیشرفت روزافزون علوم و تکنولوژی استفاده از این روش در بهینه سازی و حل مسائل، بسیار گسترش یافته است. الگوریتم ژنتیک یکی از زیر مجموعه های محاسبات تکامل یافته می باشدکه رابطه مستقیمی با مبحث هوش مصنوعی دارد. در واقع الگوریتم ژنتیک یکی از زیر مجموعه های هوش مصنوعی می باشد.
الگوریتم ژنتیک را می توان یک روش جستجوی کلی نامید که از قوانین تکامل بیولوژیک طبیعی تقلید می کند. الگوریتم ژنتیک برروی یکسری از جواب های مساله، به امید بدست آوردن جوابهای بهتر، قانون بقای بهترین را اعمال می کند.  در هر نسل به کمک فرآیند، انتخابی متناسب با ارزش جواب ها و تولیدمثل جواب‏های انتخاب شده به کمک عملگرهایی که از ژنتیک طبیعی تقلید شده اند، تقریب های بهتری از جواب نهایی بدست می آید. این فرایند باعث می شود که نسلهای جدید با شرایط مساله سازگارتر باشد.

فهرست مطالب:
مقدمه
تاریخچه
ساختار الگوریتم‏های ژنتیکی
عملگرهای الگوریتم  ژنتیک
فلوچارت الگوریتم ژنتیک ساده
روند کلی بهینه سازی و حل مسائل در الگوریتم ژنتیک
شرط پایان الگوریتم
یک مثال ساده
برخی از کاربرد الگوریتم‏های ژنتیکی

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x