دانلود پاورپوینت استراتژی های بازاریابی و فروش در شرایط بحران
پاورپوینت استراتژی های بازاریابی و فروش در شرایط بحران
دسته بندی | پاورپوینت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | ۱۵۸ کیلو بایت |
تعداد صفحات | ۵۴ |
دریافت فایل
طبقه بندی بحران از دیدگاه پارسونز
۱- بحران های فوری: این بحران های هیچ گونه علامت هشدار دهنده قبلی ندارند و سازمان نیز قادر به تحقیق و نیز برنامه ریزی برای دفع آنها نیستند.
۲- بحران های تدریجی: این بحران ها به آهستگی ایجاد می شوند و می توان آنها را متوقف کرده و یا از طریق اقدامات سازمانی محدود ساخت.
۳- بحران های ادامه دار: این بحران ها هفته ها، ماه ها، و یا حتی سال ها به طول می انجامند. استراتژی های مواجه شدن با این بحران ها در موقعیت های متفاوت، به فشار های زمانی، گستردگی کنترل و میزان عظیم بودن این وقایع بستگی دارد.
سوالات اساسی برای برخورد با بحران
۱- عوامل وگرایشات کلیدی بیرونی که بیشترین تأثیر را روی کسب وکار شما تا ۲ سال آینده خواهند داشت کدامند؟
۲- عوامل وروندهای کلیدی بیرونی که بیشترین تأثیر را روی کسب وکارتان تا ۵ سال آینده خواهند داشت کدامند؟