پاورپوینت آلودگی هوا (با کیفیت)

پاورپوینت آلودگی هوا (با کیفیت)

پاورپوینت آلودگی هوا (با کیفیت)

پاورپوینت-آلودگی-هوا-(با-کیفیت)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۶۵ اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام دانای توانا
آلودگی هوا
پیش گفتار
هدف ماازتحقیق درباره آلودگی هوا ، عواملی که درآلوده کردن هوا ودردهه های اخیر باعث بیماریهای تنفسی وقلبی شده است چیست؟
چه راهکارهای برای جلوگیری ازاین آلودگی زیانباروجود دارد؟
دراین پروژه قصد داشتیم منابع آلوده کننده ومعرفی عناصر آلودگی را معرفی کنیم وبا ترکیب هریک باهم چه حادثه وچه اثری برانسان وهوا می گذارد.
تصاویری برای ملموس شدن موضوع نیز ارائه می شود.
مقدمه ما بر رو ی زمین و در کره ا ی از هوا زندگ ی م ی کنیم. همان گونه که آب،آبزیان را در بر می گیرد ، هوا نیز ما را در بر گرفته است. ما هوا را نم ی بینیم ول ی در روزهای ی که باد م ی وزد آن را حس م ی کنیم که هواکره نامیده می شود. هواکره دارا ی لایه بند ی است که بیشترین تأثیر را بررو ی حیات موجودات لایه زیرین آن دارد و تمام اختشاشات جو ی در این لایه صورت م ی گیرد اگر انسان بدون توجه به سلامت محیط زیست اقدامات ی را انجام دهد زندگ ی موجودات را به خطر انداخته خسارت ها ی جبران ناپذیر ی را بر زیست کره وارد خواهد کرد. ما دراین مقاله سع ی کرده ایم تا شما را با آلاینده ها ی هوا و آب آشنا نموده و عوارض ی را که پدید م ی آورند یادآور شویم. راه ها ی پیشگیری آن را معرف ی نماییم تا بلکه بتوانیم در حفاظت م ی حط زیست نقش تأثیر گذار ی را داشته باشیم.
آلودگی هوا
هوای آزاد به آن مقدار ، مدت ، و وی‍‍‍ژگی‌ها که برای انسان ، گیاه یا حیونات خطرناک بوده وبرای اموال مضر ویا به طور غیرقابل قبولی مخل استفادهٔ راحت از زندگی واموال گردد. با توجه به تعریف فوق نوع ، کمیت ، ویژگی‌ها وزمان تماس در تأثیر آلوده کننده‌ها بر انسان ومحیط اهمیت پیدا می‌کند. اگر به بوده وشرایط مناسبی را ایجاد می‌نماید و گاه نیز باعث تشدید آلودگی می‌شود. باد یکی از عوامل مهم در گازکربنیک ( CO2 ) بخار آب ونیتروژن آزاد که همهٔ این‌ها بی آسیبند اگر سوختها مقداری گوگرد هم داشته باشند اندکی انیدریدسولفورو ( SO2 ) نیز باقی می‌گذارند. که اگر با هوا ورطوبت نیز تماس پیدا کند ، تبدیل به اسید خورنده‌ای می‌شود.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x