هنر تحقیقی پیرامون استندهای گرافیکی
هنر تحقیقی پیرامون استندهای گرافیکی
دسته بندی | فنی و مهندسی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | ۵۸۶ کیلو بایت |
تعداد صفحات | ۸۵ |
دریافت فایل
بررسی هنر تحقیقی پیرامون استندهای گرافیکی
فهرست مطالب
عنوان |
صفحه |
پیشگفتار مقدمه فصل اول : هنر گرافیک ۱-۱- تاریخچه کوتاهی از هنر گرافیک ۱-۲- بررسی علم ارتباط تصویری و بصری فصل دوم : تبلیغات ۲-۱- سابقه تاریخی تبلیغات ۲-۲- تبلیغات چیست؟ ۲-۳- مضون تبلیغات ۲-۴- شرایط اساسی برای تبلیغات به طرز مؤثر ۲-۵- بررسی رنگ در تبلیغات ۲-۵-۱- تأثیر رنگ در تبلیغات ۲-۵-۲- عوامل مؤثر در انتخاب رنگ ۲-۵-۳- رابطه و رنگ و بیننده در تبلیغات فصل سوم : گرافیک محیطی ۳-۱- گرافیک محیطی ۳-۲- گرافیک محیطی مسطح یا دوبعدی ۳-۳ پیکتوگرامها |
۱ ۳ ۴ ۷ ۸ ۱۴ ۱۵ ۱۵ ۱۶ ۱۷ ۱۸ ۱۹ ۱۹ ۲۰ ۲۲ ۲۳ ۲۵ ۲۹ |
فهرست مطالب ( ادامه )
عنوان |
صفحه |
۳-۳-۱- وظیفه و عملکرد پیکتوگرام ۳-۴- گرافیک محیطی حجمی یا سه بعدی ( خط – شکل ، بافت … ) ۳-۵- اقسام گرافیک محیط حجمی ۳-۵-۱- گرافیک محیطی و فضاهای عمومی ۳-۵-۲- گرافیک محیطی فضای باز ۳-۵-۳- گرافیک محیطی فضاهای بسته فصل چهارم : استند ۴-۱- استند چیست؟ ۴-۲- تقسیمبندی استندها ۴-۳- طراحی گرافیکی استند ۴-۴- چگونه باید از رنگ در طراحی استند استفاده کرد ۴-۵- طراحی خط در استند ۴-۶- نمایش و عرضه کالا در استندهای تبلیغاتی ۴-۶-۱- چگونگی نمایش طرحهای استند ۴-۷- تولید ۴-۸- حرکت در استند ۴-۹- تکامل طرحها ۴-۱۰- انواع استند |
۳۰ ۳۳ ۴۵ ۴۶ ۴۹ ۵۰ ۵۳ ۵۴ ۵۵ ۵۶ ۵۸ ۵۹ ۶۳ ۶۴ ۶۷ ۶۹ ۷۱ ۷۵ |
فهرست مطالب ( ادامه )
عنوان |
صفحه |
۴-۱۱- طرحهای ثابت و همیشگی ۴-۱۲- استندهای نمایشگاهی ۴-۱۳- استندهای برتر فهرست منابع و مأخذ فهرست منابع و مأخذ لاتین فهرست منابع و تصاویر عکاسی شده گزارش کار عملی |
۷۸ ۸۰ ۸۲ ۸۵ ۸۶ |