نرم افزار های بازاریابی فایل سیدا

نرم افزار های بازاریابی فایل سیدا

نرم افزار های بازاریابی فایل سیدا

نرم-افزار-های-بازاریابی-فایل-سیداشامل دو نرم افزار بازاریابی و فروش فایل های سیدا می باشد که یک ویدئو آموزش هم در پکیج وجود داره

این نرم افزار ها  با قیمت حدود ۲۰۰۰,۰۰۰  دو ملیون تومان تهیه شده اند و با قیمت ۲۰۰ هزار تومان در اختیار شما قرار داده میشه که نتیجه استفاده از  در ویدئو پایین نمایش داده شده  البته  چیزی که در ویدئو هست تنها یکی از روش های فروش محصولات می باشد نه همه آن که با مطالعه توضیحات متوجه خواهید شد پس لطفا اول توضیحات را کامل بخوانید.
با استفاده از این نرم افزار ها شما به صورت اتوماتیک فایل ها و محصولات دانلودی رو به وبلاگ های بلاگ اسکای و رزبلاگ ارسال میکنید .

توصیه میشه اول ویدئو پایین صفحه رو ببینید

با ارسال اتوماتیک در صد ها وبلاگ میتوانید ورودی زیادی از گوگل به مرور بگیرید و هر چقدر ورودی از گوگل زیاد تر باشد بالطبع فروش نیز بیشتر خواهد شد.

یکی از روش هایی که من خودم از این روش استفاده میکنم

برای کدنویسی این نرم افزار ها هر در مجموع حدود دو ملیون تومان داده ایم و با قیمت ۲۰۰ هزار تومان خدمتتون تقدیم میکنیم

در قبال این ۲۰۰ تومان شما میتوانید حدود ۱۷۰۰۰ محصول سیدا را در بی نهایت وبلاگ های بلاگ اسکای و رزبلاگ ارسال کنید.

برنامه بازاریابی فایل امکان اضافه کردن عبارت به اول عنوان ها و اضافه کردن کد های html به آخر متن محصولات برای بک لینک سازی و یا هر مورد دلخواه دیگر و همچنین زدن برچسب به پست ها را دارد.

وبلاگ تخصصی سه چهار تا ایجاد کنید محصولات رو ایمپورت کنید سئو کنید و برای وبلاگ هاتون بک لینک درست کنید و بعد از مدتی به فروش قطعی خواهید رسید

وقتی من خودم با همین کار به درآمد رسیدم و بلاگ هایی دارم که ۱۵۰ هزار بار با همین روش بازدید شدند پس هر کس دیگری نیز میتونه اینکار رو انجام بده.

 یکی از روش های فروش فایل من  همین روش می باشد که در ویدو زیر اثبات رسیدن به درآمد روزانه  حدود ۴۰۰ هزار تومان را قرار داده ام که میتوانید مشاهده بفرمایید.
تمام کارهایی که برای همکاری در فروش فایل و کالا انجام داده ام  را خدمتتون به صورت عملی آموزش خواهم داد
 سوالی در این مورد داشتید از اول از همین قسمت بالا منوی پرسش و پاسخ مطرح بفرمائید تا سوال و پاسخ رو دیگران  هم ببینید شاید سوال کس دیگری هم باشد دوم از طریق پیامک یا تلگرام با شماره ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶    در ارتباط باشید.

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x