مودم و اینترنت

دانلود مودم و اینترنت

مودم و اینترنت

مودم و اینترنت

دسته بندی کامپیوتر و IT
فرمت فایل doc
حجم فایل ۵۹۰ کیلو بایت
تعداد صفحات ۲۵
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

مودم و اینترنت

پیش گفتار:

اینترنت و مسایل پیرامون آن موضوعات جالب و معمولاً هیجان انگیزی را در بردارد که بی انتها هستند .من با اینترنت و دنیای اینترنتی مدت کوتاهی است که آشنا شده ام . ولی دوست دارم درباره آن بیشتر بدانم . مخصوصآً از چگونگی به وجود آمدن ، توسعه آن در زمینه های مختلف ، تکنولوژی ها و ابزار های مرتبط با آن .

با نگاهی پیرامون خود دریافتم که اینترنت زمینه های شغلی متفاوتی را برای مردم فراهم کرده است . بانک ها و ادارات و مؤسسه های مختلف در سدد استفاده بیشتر از این بستر ارتباطی هستند . بنابراین اشتیاق من درمطالعه راجع به اینترنت بیشتر شد . اما از کجا باید شروع می کردم .چه خط سیری را باید طی می کردم . مسایل مختلفی وجود داشت ،بدون اینکه من در مورد آن پیش زمینه یا آشنا یی کمی داشته باشم . با اخذ واحد اصول سیستم های شبکه نکته های مبهم و ابتدایی در زمینه شبکه برایم تا حدودی بر طرف شد . اما این کافی نبود من به دنبال یک نقطه شروع بودم . پروژه های درس شبکه توجه من را جلب کرد .داشتن یک راهنما برای راهی که برای اولین بار در آن قدم می گذاشتم خیلی مهم بود . از میان گزینه های پیشنهادی، من کافی نت را برگزیدم . زیرا ملموس تر از بقیه به نظرم رسید.

دادن یک پیش زمینه فکری ، بر طرف کردن نقاط کور و همراهی یک راهنما عبور از مسیر را برایم هموارتر خواهد کرد.

به امید آنکه بتوانم از عهده آن برایم .

چکیده:

دستیابی به اینترنت از روش های متفاوتی امکان پذیر است .در نوشتار کنونی طرقه ی اتصال یک شبکه کامپیوتری به وسیله ی یکی از کامپیوتر ها به نام کامپیوتر مادر به اینترنت با روش Dial-Up بیان شده است .در این مقاله سعی شده با ساده گویی در بیان مفاهیم امکان استفاده برای تمام افراد فراهم آید

فهرست:

پیش گفتار

چکیده

آشنایی با شبکه ی محلی

تقسیم یک خط اینترنت بین چند کامپیوتر

فناورى ADSL (Asymmetrical Digital Subscriber Line)

دریافت اینترنت از طریق E-DSL اینترنت ماهواره ای

آشنایی با ISA Server 2004

روش‌های اتصال نرم افزاری

Procsy Server چیست ؟

نام های اختصاری

همکاری در فروش فایل  بهترین سایت فروش پاورپوینت

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x