مقاله بازاریابی الکترونیکی

مقاله بازاریابی الکترونیکی

مقاله بازاریابی الکترونیکی

مقاله بازاریابی الکترونیکی

دسته بندی پاورپوینت
فرمت فایل pptx
حجم فایل ۳۵۷ کیلو بایت
تعداد صفحات ۱۳
برای دانلود فایل روی دکمه زیر کلیک کنید
دریافت فایل

در یک دهه اخیر با رشد روز افزون کسب و کار شرکت های برتر در عصر دیجیتال نظیر google facebook مدلهای کسب و کار نوینی پدید آمده اند. بر این اساس ضروری است دانش صاحبان کسب و کارها و مدیران بخش های مختلف در سازمان ها به روز رسانی شود. یکی از مهم ترین حوزه های مورد بحث در عصر دیجیتال بازاریابی می باشد که متخصصان این حوزه می بایست با دانش نوین بازاریابی آشنا شوند.امروزه در عصر دیجیتال مکانیزم بازاریابی در کسب و کارها به دلیل وجود ارتباطات گسترده و ظهور تکنولوژی های پیشرفته به طور کامل متحول شده است.بر این اساس پارادایم جدیدی در کسب و کار به نام بازاریابی دیجیتال مطرح شده است.در سال های اخیر مشتریان از طریق ارتباط با شبکه ی جهانی اینترنت و فضای مجازی اطلاعات کاملی از محصولات و خدمات مختلف دارند.سازمان ها نیز برای ارتباط با مشتریان به کانال های ارتباطی نظیر وبسایت های اینترنتی،شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های موبایل دسترسی دارند.لذا در عصر دیجیتال می بایست مکانیزم بازاریابی بر اساس مفاهیم،ابزارها و تکنیک های نوین دیجیتالی پایه گذاری شود.

همکاری در فروش فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x