مفهوم تجربه و فرآیند کسب و کار (پاورپوینت )

مفهوم تجربه و فرآیند کسب و کار (پاورپوینت )

مفهوم تجربه و فرآیند کسب و کار (پاورپوینت )

مفهوم-تجربه-و-فرآیند-کسب-و-کار-(پاورپوینت-)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۱۵ اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
در آمدی بر مفهوم تجربه
و فرآیند کسب و انتقال آن
پنجمین کنفرانس بین ‌ المللی مدیریت
اهمیت تجربه
تجربه مهمترین عامل در فراگیری قابلیتهای مدیریتی است.
بنحوی ‌ که کسب قابلیتهای مدیریتی براین اساس بدست می آید:
– آموزش ۱۵%
– مهارت آموزی ۱۵%
– تجربه ۷۰%
تعریف تجربه مدیریتی
یادگیری ناشی از اقدامات یا پروژه هایی که موجب ایجاد تغییر وارتقاء در سطح عملکرد سازمان از طریق بکارگیری روشها و تکنیک های مدیریتی گردد
این اقدامات موجب درونی شدن مجموعه معلومات و یافته های مدیران از شیوه اداره سازمان می شود
در واقع تجربه عبارتست از فرآیند مواجهه و شناخت مساله، اتخاذ تصمیم و اقدام در جهت اجرای آن در جریان حل یک مساله یا مشکل جدید.
یادگیری از تجربه
تجربه منبع اصلی آموزش مدیریت، وظایف، مسوولیت ‌ ها و چالش ‌ های شغل است.
هرماموریت و مهارت جدیدی را به مدیر آموزش می ‌ دهد که یک تجربه سازنده است.
یادگیری سازمانی از قابلیت ‌ های مهم در عصر دانایی محوری است.
درمدیریت،فرمول از قبل نوشته شده ای وجود ندارد .چراکه متغیرها بسیار متنوع و غیرقابل کنترل است و افراد براساس تجارب خود عمل می ‌ کنند.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x