معیار های بازاریابی اینترنتی

معیار های بازاریابی اینترنتی

معیار های بازاریابی اینترنتی

معیار-های-بازاریابی-اینترنتی

در این فایل به توضیح مطالب زیر پرداخته شده :
معرفی ۱. پیگیری بازدیدها ۲. نرخ پرش ۳. بازدید از صفحه و میانگین بازدید از صفحه در هر بازدید ۴. ردیابی ارجاع دهندگان ۵. ردیابی نرخ های تبدیل ۶. نرخ بازگشت بازدیدکنندگان ۷. CLV (ارزش طول عمر مشتری) ۸.تعریف و کاربرد CPA، CPL و ROI

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x