مدیریت و تشکیلات کارگاهی (پاورپوینت )

مدیریت و تشکیلات کارگاهی (پاورپوینت )

مدیریت و تشکیلات کارگاهی (پاورپوینت )

مدیریت-و-تشکیلات-کارگاهی-(پاورپوینت-)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۹۲ اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

به نام خدا
مدیریت و تشکیلات کارگاهی
سرفصل های درس
سرفصل های درس :
تعریف پروژه و چگونگی شکل گیری آن
انواع روشهای اجرا از نظر عوامل درگیر در اجرا
بررسی فعالیت های مدیریت طرح، مشاور و پیمانکار
بررسی عوامل درگیر در یک کارگاه ساختمانی و روابط بین آنها
نظام ارتباطی عوامل کارگاه
انواع پیمان
برنامه ریزی و کنترل پروژه
معرفی ابزارهای برنامه ریزی و کنترل پروژه
توضیحات روش مسیر بحرانی
مدیریت
تعریف مدیریت :
مجموعه اقداماتی که با بهترین کیفیت و کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده ای را محقق نماید.
پروژه
تعریف پروژه :
پروژه ، مجموعه ‌ ای منحصر‌به‌فرد از فعالیتها ی هماهنگ ‌شده با نقطه شروع و پایان مشخص می‌باشد، که توسط فرد یا سازمانی انجام می‌شود تا اهداف مشخصی را در قالب زمان‌بندی، هزینه و عملکرد از پیش تعریف شده، برآورده سازد. بعبارت ساده تر پروژه تلاشی موقتی بوده که برای ارایه خدمات، یا محصول یا نتیجه‌ای منحصر به‌فرد انجام می‌گیرد.
.
پروژه
کلیه کارهایی که سازمان‌ها انجام می‌دهند را می‌توان در قالب پروژه یا عملیات تقسیم بندی کرد.
خصوصیات مشترک پروژه و عملیات :
نیاز به نیروی انسانی
دارای منابع محدود
برنامه‌ریزی، اجرا و کنترل می‌شوند.
تفاوت اصلی :
عملیات، کارهای مستمر و تکراری هستند در حالکیه پروژه‌ها موقتی و منحصر به فرد هستند.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x