کامپیوتر ـagent oriented information system ـ ۲۰ (دانلود رایگان)

کامپیوتر ـagent oriented information system ـ ۲۰ (دانلود رایگان)

کامپیوتر ـagent oriented information system ـ ۲۰ (دانلود رایگان)

کامپیوتر-ـagent-oriented-information-system-ـ-20-(دانلود-رایگان)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..DOC) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۲ صفحه

 قسمتی از متن word (..DOC) : 
 

Agent-Oriented Information System
‏چکیده
‏سیستمهای اطلاعاتی عمدتاً از یک تناقض رنج می‎برند. محیطهای عمل‏ی‏اتی آنها با اصطلاحاتی مثل عامل،‌ مسئولیت، اهداف و کار و منابع درک می‎شود حال آنکه سیستمهای اطلاعاتی خودش از یک سری ماژولهای نرم‎افزاری،‌ ساختارهای داده و رابطها تشکیل شده است. این مقاله یک روش ایجاد نرم‎افزار را بیان می‎کند.‏ که این ناهمگونی را با دخالت مفاهیمی مثل عامل و هدف به عنوان اصول پایه در مراحل‏ طراحی و تحلیل، از بین می‎‏برد. عملاً این روش با Framework‏ی بنام I*‏، یک Framework‏ مدل کردن برای احتیاجات اولیه،‏همراه است و‏ نه تنها در تحلیل اولیه بلکه در تما‏م‏ مراحل تولید نرم‎افزار از آن بهره می‎گیرد.
‏۱-معرفی:
‏معمولاً محیطهای عملیاتی با اصطلاحاتی مثل عامل، مسئولیت، اهداف و کار و منابع درک می‎‏شود در حالیکه سیستمهای اطلاعاتی اجتماعی از ماژولهای نرم‎افزاری، ساختارهای داده و رابطها می‎باشند. این تناقض عاملی در جهت فقر کیفیت سیستمهای اطلاعاتی است. همچنین موجب شکستهایی در سیستمهای اطلاعاتی تجاری می‎شود. هدف این مقاله بیان یک متد تولید نرم‎افزار است که روی مفاهیم Agent‏ (عامل) و Goal‏ (هدف) درک می‎شود. این قید این امکان را فراهم می‎آورد که این مفاهیم را برای توضیح محیطهای سازمانی بکار ببریم.
Framework‏ تولید نرم‎ازار که*‏(i‏)Tropos‏ نام دارد و از دو واژه
Easily Changeable ‏ و Easily Adaptable‏ می‎آید در مرحله تحلیل احتیاجات اولیه بکار می‎رود. روش ارائه شده از چهار قسمت برای تولید نرم‎افزار استفاده می‎کند:
‏۱-احتیاجات اولیه‏ ‏: ‏در ارتباط با درک مشکلات و احتیاجات یک جایگاه سازمانی می‎باشد. خروجیهای این مرحله یک مدل سازمان یافته است که شامل عاملهای (Actor‏) مناسب و اهداف بین آنهاست.
‏۲-احتیاجات ثانویه‏ ‏:‏ ‏ در این مرحله سیستم در محیط عملیاتیش، مورد تفسیر قرار می‎گیرد ‏و ‏همه احتیاجات عملیاتی و غیر عملیاتی سیستم در این مرحله شناخته می‎شود. (توابع مناسب + کیفیتهای مناسب)
‏۳-طراحی معماری‏ ‏:‏ ‏ معماری سیستم در اصطلاح زیر سیستمهایی که با جریان داده و کنترل به هم ارتباط دارند، تعریف می‎شود.
‏۴-طراحی جزئی‏ ‏:‏ یک اجزاء موجود در بخش معماری با جزئیات بیشتری تعریف می‎شود (ورودی‎اش، خروجی‎اش، کنترلها و اطلاعات مناسب دیگر برای هر جزء)
‏۲-‏ ‏مثال‏ ‏:
‏فروشگاه گل یک مغازه است که انواع گلها را می‎فروشد و انتقال می‎دهد. مشتریهای گل فروشی می‎توانند کاتالوگی که محصولات موجود را نمایش می‎دهد، برای سفارش دادن (از راه دور یا On-Site‏) بکار ببرند. که این کاتالوگ بطور منظم بروز می‎شود. برای افزایش بازار جهانی فروشگاه گل تصمیم به خرده‎فروشی از طریق اینترنت می‎کند. با نصب چنین سیستمی، مشتری می‎تواند محصولات مغازه را سفارش دهد (یا از طریق تلفن، یا از طریق اینترنت یا شخصاً).
‏نام سیستم اینترنتی Flower Alive‏ است.
‏۱-۲: اهداف پروژه‏ ‏:
‏هدف اصلی سیستم جدید فراهم کردن این امکان برای مشتری که بتواند انواع مختلف گلها را ببیند و گلهای مورد علاقه خود را بتواند سفارش دهد.
‏۲-۲: توضیحات

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x