قالب رزرو هتل لژر | Leisure

قالب رزرو هتل لژر | Leisure

قالب رزرو هتل لژر | Leisure

قالب رزرو هتل لژر | Leisure

دانلود قالب رزرو هتل لژر | Leisure

آموزش قالب رزرو هتل لژر | Leisure , پشتیبانی ۶ ماهه قالب رزرو هتل لژر | Leisure

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

قالب رزرو هتل لژر | قالب رزواسیون هتل Leisure

معرفی قالب رزرو هتل لژر

قالب Leisure یک قالب وردپرس هتل و رستوران میباشد که بصورت کامل ترجمه و راستچینی شده ودر اختیار شما عزیزان قرار دارد و میتوانید برای وبسایت های هتل ، رستوران و .. استفاده کنید

ویژگی های قالب رزواسیون هتل Leisure

مدیریت آسان محتوای کشیدن و رها کردن با ویژوال کامپوزر

با صفحه ساز ویژوال کامپوزر به آسانی میتوانید صفحات قالب را ویرایش و اختصاصی کنید.

اسلایدر رولوشن اسلایدر

ایجاد اسلایدر های زیبا با رولوشن اسلایدر آسان تر از همیشه است. شما می توانید افکت های خود را ایجاد کنید، امکان امبد ویدئو و تعامل با کاربر را فراهم می کند و کاملا واکنش گرا است.

نینجا فرم

با یک رابط کاربری کشیدن و رها کردن ساده و بدون کد می توانید فرم های پیچیده وردپرس را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید. افزونه Ninja Forms کاملا رایگان است و می توانید از نسخه توسعه یافته ما با ویژگی های جدید لذت ببرید.

کاملا سازگار با نمایشگرهای رتینا

به لطف فرم ورک مدرن قالب Leisure ، گرافیک وب شما بر روی هر دستگاه رتینایی عالی دیده میشود.

عملکرد بهبود یافته

وب سایت شما با قالب Leisure بدلیل بهینه سازی قالب ، سریعتر و روانتر اجرا می شود.

۱۰۰% واکنشگرا

قالب Leisure بر روی یک فرم ورک روان ساخته شده است تا وب سایت شما بتواند در هر دستگاهی عالی دیده شود. همه المان ها کاملاً واکنشگرا هستند.

پنل مدیریت پیشرفته با کاربری آسان

هر ویژگی را با چند کلیک در پنل مدیریت ساده و در عین حال موثر ما سفارشی کنید. برای به دست آوردن یک طراحی عالی با قالب Leisure، لازم نیست بدانید که چگونه کدنویسی کنید.

قالب رزرو هتل لژر

ویژگی های قالب رزواسیون هتل Leisure

سفارشی سازی کامل

پهر بار با پنل مدیریت پیشرفته ما طرح های منحصر به فردی ایجاد کنید که می تواند با هر نیازی سازگار شود. از کسب و کار گرفته تا سرگرمی، از ساده تا پیچیده، می توانید دقیقاً در عرض چند دقیقه به آنچه می خواهید برسید.

نصب و راه اندازی ساده ی قالب و دمو

بسته نصبی قالب با تمام اطلاعات مورد نیاز شامل وردپرس – افزونه ها و دموی قالب آماده نصب میباشد و در کمتر از ۵ دقیقه میتوانید وبسایت خود را راه اندازی کنید.

پس زمینه های سفارشی

با بهره گیری از سفارشی سازی گسترده پس زمینه ، ظاهر تماشایی دلخواه را برای همه المان های وب سایت به دست آورید. می توانید برای هر بخش یا صفحه از پس زمینه متفاوتی استفاده کنید یا به سادگی می توانید به صورت عمومی پیکربندی کنید.

فروشگاه آنلاین آسان با ووکامرس

شما می توانید قالب Leisure را به یک فروشگاه آنلاین شگفت انگیز به همان سادگی که می توانید هر طراحی دیگری انجام دهید، تبدیل کنید. قالب Leisure  به طور کامل با ووکامرس، محبوب ترین افزونه برای فروشگاه، سازگار است.

گرافیک خیره کننده با انیمیشن های CSS3

با انیمیشن های CSS3 که به طور پیش فرض در قالب Leisure گنجانده شده است، بازدیدکنندگان خود را تحت تاثیر قرار دهید. می‌توانید آن‌ها را طوری تنظیم کنید که انیمیشن را دقیقاً همانطور که می‌خواهید نمایش دهند و در هر دستگاهی عالی به نظر می‌رسند.

سفارشی سازی با رنگ های نامحدود

 قالب Leisure با گزینه های رنگ نامحدود برای المان اصلی ارائه می شود تا بتوانید طراحی عالی برای وب سایت خود داشته باشید. شما می توانید پوسته منحصر به فرد خود را ایجاد کنید یا می توانید از یکی از طرح های رنگی از پیش تعریف شده ما استفاده کنید.

هدر زیبا

گزینه‌های هدر آنقدر انعطاف‌پذیر هستند که می‌توانید برای هر صفحه نمایش کاملی داشته باشید. از یک اسلایدر، یک تصویر سفارشی، اضافه کردن المان، تغییر رنگ، اندازه، و هر چیزی که برای به دست آوردن نتیجه ایده آل نیاز دارید استفاده کنید.

قابل ترجمه به هرزبانی

با افزونه محبوب WPML یا  Poedit یا Codestyling Localization میتوانید وبسایت خود را چندزبانه کنید.

آیکون های FONT AWESOME

کتابخانه آیکن های Font Awesome در Leisure یکپارچه شده است و می توانید از همه آنها از طریق کدهای کوتاه استفاده کنید. از میان صدها آیکن انتخاب کنید و با انتخاب اندازه، رنگ، پس‌زمینه یا استایل، آنها را سفارشی کنید.

گزینه های تایپوگرافی سفارشی

استایل ، نوع و اندازه فونت را به روشی که دوست دارید سفارشی کنید.

سئوی بهینه

 قالب Leisure برای ادغام آسان سئو طراحی شده است، بنابراین شما فقط باید نگران داشتن محتوای با کیفیت باشید. برای کارهای حرفه ای سئو، می توانید از افزونه های محبوب مانند All in One SEO و Yoast SEO استفاده کنید.

نوارهای جانبی سفارشی نامحدود

هر تعداد که می خواهید سایدبار ایجاد کنید و آنها را با هر تعداد ویجت که می خواهید پر کنید. با پنل مدیریت می توانید به سادگی ویجت ها را بکشید و رها کنید و در کمترین زمان یک نوار کناری ایجاد کنید.

و امکانات دیگر قالب  قالب Leisure

  • کدهای تمیز
  • تاویر لایتباکس
  • مستندات آنلاین
  • سرعت بهینه شده
  • بسته نصبی آسان
  • شبکه های اجتماعی
  • و…

آپلود عکسقالب رزرو هتل لژر | Leisure

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x