دانلود گزارش کارآموزی مجتمع کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرمجلسی

دانلود دانلود گزارش کارآموزی مجتمع کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرمجلسی

دانلود گزارش کارآموزی مجتمع کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرمجلسی

دانلود-گزارش-کارآموزی-مجتمع-کارگاهی-دانشگاه-آزاد-اسلامی-واحد-شهرمجلسیفهرست
عنوان                                        صفحه
۱-مقدمه                                    2
۲-سیستم شاسی و بدنه و ترمز پژو ۴۰۵                3
۳-سیستم فرمان هیدرولیکی پژو ۴۰۵                    5
۴-سیستم فنربندی پژو ۴۰۵                        6
۵-سیستم سوخت رسانی                            9
۶-سیستم خنک کار پیکان و پژو ۴۰۵                    11
۷-سیستم انتقال قدرت در پژو ۴۰۵                    18
۸-جمع آوری موتور                                20
خلاصه ای بر ترمزهای ABS                        25
ترمزهای ضد بلوکه ABS                            26
اساس کار سیستم ABS                            28
ترمزهای ABS در خودروهای سنگین                    33
ABS در شرکتهای بزرگ خودروسازی                    36
اصول هیدرولیک                                40
ترمز پر قدرت کلسی – هیز                            44
شاسی و بدنه و ترمز:
 دو پنجره جلو و عقب و در واقع مکانهایی که امکان چرخش الکترود وجود ندارد از جوش مقاومتی استفاده شده است.ترمز:سیستم ترمز در پژو دیسکی توربین دار و در عقب کاسه ایی می باشد.بدین صورت که یک بوستر یا تقویت کننده از فشار وارده بر روی پدال تاثیر می پذیرد  . بر اساس همان روغن را از پمپ بالا به چرخها (۴ چرخ)        می فرستد که در چرخهای جلو فشار وارده بر روی پمپ اثر کرده و پمپ که تماس مستقیم با لنت ها دارد باعث فشرده شدن آنها روی دیسک می شود و باعث توقف می شود و در عقب فشار روغن روی پمپی بنام کاتوسکا اثر کرده کفشکها را از هر دو طرف به بیرون فشار داده و باعث چسبیدن کفشکها به کاسه می شود و عمل توقف در چرخهای عقب نیز صورت می گیرد.در ضمن مکانیزم ترمز دستی در پژو به صورت سیمی بوده و با کشیدن اهرم ترمز دستی اهرمها باعث چسبیدن کفشکها به کاسه می شود.شایان ذکر است که سیستم ترمز در پیکان کاملا شبیه این سیستم بوده و فقط در چرخهای جلوی پژو دیسک توربین دار و در پیکان دیسک است.
قسمت تصادف:آن چیزی که در هنگام تصادف اتفاق می افتد یکی تاب برداشتن در قسمت شاسی است ولی چیزی که باعث تعجب است در تصادف هایی که تخریب آن معمولی می باشد سقف در جوار ستون های بین دو شیشه عقب و جلو تحت خمش و اکثراً به سمت داخل قرار می گیرد بسته به شدت تصادف کم و زیاد می شود . در ضمن در اکثر تصادفهایی که جلوی اتومبیل به سختی آسیب می بیند موتور سالم می ماند.
در یک تحلیل می توان گفت که طراحی پژو به صورتی است که در جریان ضربات نیرو به موتور وارد نمی شود و بیشتر به کناره یا ورودی اتومبیل  منتقل می گردد.
دوماً نیرو به سرنشین وارد نمی شود که این امر با ستون های محکم که چهار چوب بالایی پژو هستند امکان پذیر می شود.

این فایل شامل : صفحه نخست ، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد که با فرمت ( word ) در اختیار شما قرار می گیرد.
(فایل قابل ویرایش است )
تعداد صفحات : ۴۵

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x