دانلود گزارش کارآموزی اداره مخابرات شیروان

دانلود دانلود گزارش کارآموزی اداره مخابرات شیروان

دانلود گزارش کارآموزی اداره مخابرات شیروان

دانلود-گزارش-کارآموزی-اداره-مخابرات-شیروان

فهرست مطالب:
فصل اول:آشنایی کلی با مکان کارآموزی
فصل دوم:ارزیابی بخش های مرتبط با رشته علمی کارآموزی
فصل سوم: آزمون آموخته ها و نتایج و پیشنهادات
فصل اول
آشنایی کلی با مکان کارآموزی

بخشی از متن گزارش کارآموزی:
ارتباطات دارای آن چنان جایگاه و ارزش است که در اکثر ممالک جهان به عنوان پدیده های کارساز ومؤثر در توسعه همه جانبه جوامع بشری به کار گرفته شده است وهمواره با تغییر و تحولات گوناگون عدیده ای به اشکال مختلف در اختیاز عموم قرار گرفته ومی گیرد.
انسان امروزه در دوران به سر می برد که در اطراف او انفجاری از اطلاعات و رویدادها رخ می دهد واو به دوره کارهایی از تاریخ زندگی روابط با انسان های دیگر گام می نهد. دوره ای که ارتباطات در آن نفش مهمی را ایفا می کند وبه گفته دکتر محمد دادگستران: ( هنگامی که تجهیزات ارتباط و ابزارهای انباشت اطلاعات با یکدیگر همراه شوند جامعه رو به توسعه می گذارد  و زمینه برای تحول اساسی فراهم می شود ازجمله رویدادهای عظیمی که دراین مورد صورت گرفته اندیشه مربوط به ایجاد ابرشاهراه اطلاعات است که زمان به صورت یک رویال دست نیافتن به نظر می رسید اما امروزه به عنوان یک واقعیت قابل تحقق جلوه گر شده است.
مخابرات شیروان در یک نگاه :
مرکز تلفن شیروان در سال ۱۳۱۷ هجری شمسی با یک دستگاه ۱۲ شماره ای مغناطیسی و یک زوج سیم فلزی در ضلع جنوبی میدان انقلاب آغاز به کار کرد و به مرورزمان، تا پنجاه شماره افزایش یافت و بعد از مدتی مرکز مخابرات به خیابان جامی منتقل شد. در سال ۱۳۴۷ تعداد شماره هابه ۲۰۰ شماره افزایش یافت و در سال ۱۳۵۸ یک دستگاه سیار ۱۰۰۰ شماره ای از بجنورد به شیروان منتقل و پس از نصب، مرکز از حالت مغناطیسی به خودکار تبدیل شد و در سال ۱۳۶۵ ساختمان مرکزی تلفن ۵۰۰۰ شماره ای در خیابان آیت الله کاشانی افتتاح شد و با جمع آوری دستگاه EMD و نصب سوئیچ دیجیتال NEAX تعداد شماره ها منصوبه به ۱۰۴۷۱ شماره رسیده و تا پایان سال ۸۶ به بیش از ۳۷۹۸۵ شماره رسید. تا قبل از انقلاب هیچ یک از روستاهای شهرستان دارای دفتر مخابراتی نبوده و فاقد ارتباط بوده اند ولی پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در بهمن ماه ۵۷ و با توجه به سیاست ها دولت جمهوری اسلامی و شرکت مخابرات خراسان مبنی بر محرومیت زدایی و توجه به اقشار آسیب پذیر جامعه خصوصاً روستائیان عزیز هم اکنون ۱۶۰ روستای شهرستان دارای دفتر مخابراتی می باشد. که از این تعداد ۱۴۰ روستا دارای سکنه از نعمت تلفن در منزل نیز برخوردار می باشند. تا پایان سال ۵۶ با ۲۹ مرکز کم ظرفیت مشغول بکار می باشند.

این فایل شامل : صفحه نخست ، فهرست مطالب و متن اصلی می باشد که با فرمت ( word ) در اختیار شما قرار می گیرد.
(فایل قابل ویرایش است )
این گزارش کاملترین گزارش در اینترنت است که شامل عکس , صفحه نخست ، فهرست مطالب , متن اصلی , کروکی , نمودار و … میباشد
تعداد صفحات : ۵۰

دانلود فایل

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x