دانلود پاورپوینت نمونه سوالات متن مطالعات اجتماعی هفتم

دانلود پاورپوینت نمونه سوالات متن مطالعات اجتماعی هفتم

دانلود پاورپوینت نمونه سوالات متن مطالعات اجتماعی هفتم

دانلود-پاورپوینت-نمونه-سوالات-متن-مطالعات-اجتماعی-هفتملینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۴۵ اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
نمونه سوالات متن کتاب مطالعات اجتماعی (مدنی ، جغرافیا ، تاریخ ) پایه اول (هفتم) دوره اول متوسطه
درس ۱ ۱- خداوند انسان را گرامی آفریده است . ص غ ۲- خداوند با آفرینش انسان ،……………….به او عطا کرده است . ۳- منظور از حق چیست ؟ ۴- چند نمونه از حقوق طبیعی انسان را نام ببرید ؟ ۵- انسان در طول زندگی با چه کسانی ارتباط برقرار می کند ؟چرا؟ ۶- میان تبعه یک کشور بودن و حقوق افراد چه رابطه ای وجود دارد ؟ ۷- چند نمونه از حقوق خود در خانه و خانواده را نام ببرید ؟ ۸- خانواده تا حدی که ……………….دارد ،وسایل زندگی فرزندش را فراهم می کند؟ ۹ – چند نمونه از حقوق خود در مدرسه را نام ببرید ؟ ۱۰- چند نمونه از حقوق خود در محیط زندگی و کشور را نام ببرید ؟ ۱۱- در کشور ما …………….وجود دارند که با همکاری مردم برای بهداشت و سلامتی ،آموزش و امنیت مردم تلاش می کنند .
درس ۲ ۱- منظور از حقوق متقابل چیست ؟ ۲- جمله (همان طور که حقوقی داریم ، مسئول هستیم ) یعنی چه ؟مثال بزنید . ۳- مسئولیت یعنی چه ؟ ۴- هیچ فردی نیست که مسئولیتی نداشته باشد . ص غ ۵- ما در برابر چه چیز و چه کسانی مسئول هستیم ؟ ۶- شما در برابر خداوند چه مسئولیتی دارید ؟ ۷- شکر گزار بودن یعنی چه ؟ ۸- شما نسبت به خود چه مسئولیتی دارید ؟ ۹- شما نسبت به اعضای خانواده خود چه مسئولیتی دارید ؟ ۱۰- شما نسبت به معلمان و همکلاسی های خود چه مسئولیتی دارید ؟ ۱۱ – شما نسبت به اعضای جامعه چه مسئولیتی دارید ؟ ۱۲- مسئو لیت شما نسبت به محیط زندگی خود و عالم آفر ینش چگونه است ؟
درس ۳ ۱- ما در استفاده از حقوق خود تا چه اندازه آزادی داریم ؟ ۲- یکی از مهم ترین علل بوجود آمدن مقررات و قوانین در جامعه ،……………..و………………افراد بوده است . ۳- به طور کلی قانون و مقررات به چند دلیل بوجود آمده است ؟نام ببرید ۴- عدم رعایت قوانین و مقررات در جامعه چه پیامد هایی بدنبال دارد ؟

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x