دانلود پاورپوینت مفاهیم و مدیریت فناوری اطلاعات

دانلود پاورپوینت مفاهیم و مدیریت فناوری اطلاعات

دانلود پاورپوینت مفاهیم و مدیریت فناوری اطلاعات

دانلود-پاورپوینت-مفاهیم-و-مدیریت-فناوری-اطلاعاتلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۷۰ اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

مفاهیم و مدیریت فناوری اطلاعات
سیستمهای اطلاعاتی مفاهیم و تعاریف
طبقه بندی و تکامل سیستمهای اطلاعاتی
پردازشهای تراکنشی در مقابل سیستمهای اطلاعاتی وظیفه ای
چگونه IT فعالیتهای سازمانی را حمایت می کند.
چگونه IT زنجیره های موجودی CRM (Customer Relationship Management) و PRM (Partner Relationship Management) را حمایت می کند.
معماری و زیرساخت سیستمهای اطلاعاتی
سیستمهای Web-Based
محیط های محاسباتی جدید
فهرست مطالب
توصیف سیستم های اطلاعاتی مختلف تکامل تدریجی و طبقه بندی آنها .
توضیح تمایز سیستمهای تراکنشی و سیستمهای اطلاعاتی وظیفه ای
تشخیص سیستمهای حمایت کننده داخلی ارتباط آنها با کارهای مدیریتی .
حمایت IT در تهیه زنجیره موجودی که شامل CRM می شود .
توضیح ساختار و پیکربندی اطلاعات
مقایسه ساختار Client – Server , MainFrame ها و توضیح تفاوت آنها.
توضیح انواع اصلی سیستمهای Web-Based و طرز کارشان
توضیح محیطهای محاسباتی جدید .
چگونگی مدیریت منابع اطلاعاتی و نقش ISD و End-User ها.
اهداف
بنای تجارت الکترونیکی در شرکت FedEx
ایجاد تجارت الکترونیک ( E-Business ) در شرکت FedEx در سال ۱۹۷۳ با
مدیریت Fred Smit آغاز شد ، امروزه با یک ساختار کاملا مجتمع فیزیکی و مجازی
مدل تجارت FedEx پست ۴۸ -۲۴ ساعته را به هر جایی از جهان حمایت می کند.
FedEx یکی از فعال ترین پایگاه داده های مرکزی است با بیش از صد میلیون
اطلاعات در روز و بیش از ۳۰۰۰ پایگاه داده و بیش از ۵۰۰۰۰ فایل بایگانی یکی از
بزرگترین شبکه های RealTime و Client-Server OnLine در جهان می باشد
امروزه محبوبیت اصلی FedEx در حمل و نقل و راه حل های الکترونیکی است.
بنای تجارت الکترونیکی در شرکت FedEX
مدل تجارت جدید e-commerce-based FedEx تعداد مشتریان را به روشهای زیر زیاد می کند :
ارتباطات و همکاری بین زنجیره های خرید و فروش را بهتر می کند.
با کاهش هزینه و افزایش چرخه سفارش ، کارایی را بهبود می بخشد.
FedEx برای رسیدن به دو هدف زیر تلاش می کند
% ۱۰۰ سرویس دهی مشتریان
% ۰ اتلاف وقت

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x