دانلود پاورپوینت ارزیابی عملکرد کارکنان

دانلود پاورپوینت ارزیابی عملکرد کارکنان

دانلود پاورپوینت ارزیابی عملکرد کارکنان

دانلود-پاورپوینت-ارزیابی-عملکرد-کارکنانلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..PPT) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۳۹ اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..PPT) : 
 

بنام خدا
* دوره ارزیابی عملکرد: منظور از دوره ارزیابی از اول فروردین ماه هر سال تا پایان اسفند همان سال می‌باشد.
* ارزیابی کننده:‌ بالاترین مقام اجرایی هـرواحد سازمانی که مسوولیت ارجـاع کار به ارزیابی شونده را برعهده دارد وارزیابی شونده در قبال وی پاسخگواست .
* ارزیابی شونده: فردی است که کلیه بند ها ومندرجات فرم را به صورت دقیـق با نـظـارت ارزیـابی کـنـنـده تـکمیـل و پـس از امتـیـازدهی آن را امضا می نـمایـد وشـامـل کــلیـه کــارکـنــان رسـمی ، پــیمـانی ، قــرارداد خـریــد خدمت ( وزارتـی ) ، مشمـولیــن قانـون خدمـت پـزشکان و پیـرا پزشکان ، مشمولین قانـون پـزشکان متعـهد خدمـت ، کارمندان قـراردادی تبـصره ۳مـاده ۲ و۴ ماده ۲ کـه در دوره ارزیابی حداقل یک ماه به خدمت اشتغال داشته‌اند؛ می باشد .
* حد نصاب امتیازارزیابی: کسب حداقل ۵۰ امتیازاز۱۰۰امتیـاز فـرم ارزیـابی می باشد .
یاد آوری
انواع فرمهای ارزیابی و حیطه شمول آنها :
۱ ـ فرم شماره( ۱ـ ۱ و ۲ـ ۱ ) ارزیابی عملکرد مدیران میانی: افرادی که شرح وظایف مربوط به مدیران را انجام می دهند و وظیفه ایجاد ارتباط بین سطوح مدیران عالی ( ارشد) و مدیران پایه (سرپرستان) را بر عهده دارند .
۲ ـ فرم شماره( ۱ـ ۲ و ۲ـ ۲) ارزیابی عملکرد مدیران پایه: افرادی که تصدی رییس اداره ، رییس قسمت ، رییس بخش و… را عهده دار می باشند.
۳ ـ فرم شماره( ۱ـ ۳ و ۲ـ ۳) ارزیابی عملکرد کارکنان : برای ارزیابی تمامی کارمندان در سطوح و عناوین سازمانی مختلف که جزء دو گروه اول و دوم نیستند ؛ مورد استفاده قرار می گیرد.
گام اول :
نحوه تکمیل فرمها

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x