دانلود پاورپوینت آنالیز روغن ۱

دانلود پاورپوینت آنالیز روغن ۱

دانلود پاورپوینت آنالیز روغن ۱

دانلود-پاورپوینت-آنالیز-روغن-1لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۴۵ اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

بنام خدا
آنالیز روغن
مقدمه
امروزه در بسیاری از شرکت ها ، تلاش بر این است تا اطلاعات جامع تری از تجهیزات را بصورت طبقه بندی شده در اختیار داشته باشند و با کنترل اطلاعات و شرایط لازم از بوجود آمدن توقف های غیر منتظره جلوگیری کنند.
با توسعه تکنولوژی و پیشرفت صنایع، کنترل تجهیزات ماشین آلات و روانکارها به یک برنامه مدرن آنالیز روغن تبدیل شده که نتیجه آن مراقبت و نگهداری بهینه تجهیزات،‌ صرفه جویی در مصرف انرژی و افزایش عمر ماشین آلات خواهد بود.
تعریف آنالیز روغن
” آنالیز روغن” از خانواده برنامه های PM ، یک برنامه اجرایی نگهداری و تعمیرات بر پایه مراقبت وضعیت شرایط روانکار است که با تمرکز بر وضعیت روانکار و انجام آزمایش های گوناگون در محل کار با استفاده از تجهیزات و آزمایشگاه های معتبر صورت می گیرد.
در کل، اساس کار آنالیز روغن عبارتست از: انعکاس وضعیت دقیق ماشین برای یک دوره زمانی معین از طریق نشان دادن وضعیت دستگاههای مکانیکی در حال کار.

مواد خارجی موجود در داخل روغن
۱ – موادی که در اثر تغییرات فیزیکی و شیمیایی روغن- از قبیل اکسیداسیون در روغن – به وجود می‌آیند. ۲ – مواد خارجی از قبیل ضدیخ و سوخت و آب که وارد روغن می‌شوند. ۳ – مواد حاصل از سایش قطعات ماشین که وارد روغن می‌شوند.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x