دانلود مقاله ویژگیهای شغل عکاسی ۱۷ ص

دانلود مقاله ویژگیهای شغل عکاسی ۱۷ ص

دانلود مقاله ویژگیهای شغل عکاسی ۱۷ ص

دانلود-مقاله-ویژگیهای-شغل-عکاسی-17-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۶ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۱
‏ویژگیهای شغل عکاسی
‏۱‏-مقدمه
‏۲-پیدایش عکاسی در جهان
‏۳-نقش فیلمهای عکاسی
‏۴-ساختمان فیلمهای عکاسی
‏۵-پیدایش عکاسی در ایران
‏۲
‏مقدمه
‏ویژگی های عکاسی و شناخت ماهیت آن به عنوان رسانه ای که جایگاههای متعددی در زمینه ‏های مختلف یافته ،جز از این طریق مطالعه ا ین ویژگیها میسر نمی شود.
‏در ‏حقیقت،عکاسی سه ویژگی علمی،صنعتی وهنری داردوباید پذ یرفت که عکاسی نه تنها علم یا ‏صنعت وهنر،بلکه از هریک نشانه ای بسزا دارد،زیرا درآغاز، عکاسیمانند یک پدیده علمی ‏تولدیافت وقوانین علمی در پیشرفت آن موثرافتاد ندو سپس مانند یک صنعت رونق گرفت ‏وآنگاه جنبه هنری یافت.به طوری که امروزه ازآن در سه مرحله مذکور تواما یا جداگانه ‏بهره برداری می کنند.
‏در صنعت عکاسی می کوشند تا دستگاههای مجهزتروموادبهتر ‏بسازندتااحتیاجات روزافزون بشررامرتفع سازدوکوشش صنعتگران برای بهتر کردن آن ادامه ‏دارد. از جنبه هنری نیز،روزانه هزاران عکس از صحنه های مختلف تهیه می شود اما کم ‏نیستند عکسهایی که باتوجه به جنبه های زیبا شناسانه تهیه شده اند وآنها را به خاطر ‏خنبه هنریشان مورد توجه قرار می دهند.
‏مشاهده وثبت دقیق بسیاری از پدیده های ‏علمی ومطالعه لحظات بسیار زود گذر،در تحقیقات وآزمایشهای علمی میسر نشد مگربه کمک ‏عکس.دقت عمل عکاسی وباز سازی واقعیت،تکیه گاه مستحکمی است که محققان می توانند به ‏آن تکیه کنندوتحقیقات خود را سامان دهند.
‏استفاده ازاشعه ایکس برای تصویر برداری ‏از درون اجسام وزوایای غیر قابل رویت،کاربرد بسیار موثری در علوم پزشکی و صنعت ‏دارد.عکاسی مادون قرمزوماورای بنفش در مطالعات علمی،تحقیقی،پزشکی،نظامی ‏وپلیسی،امروزه بسیار مهم است.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x