دانلود مقاله ورزشی والیبال

دانلود مقاله ورزشی والیبال

دانلود مقاله ورزشی والیبال

دانلود-مقاله-ورزشی-والیباللینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۴ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۱
‏پیشگفتار
‏اکثر مردم بر این موضوع واقفند که ورزش، بخش مهمی از ‏نحوه زندگی است. ورزش منظم سلامت جسمی و عقلی را حفظ می کند و قادر است، خطر پیدایش ‏بیماری های مزمن را کاهش دهد، امید به بقا را افزایش دهد و کیفیت زندگی را در طول ‏سال‌های آینده بهبود بخشد. اگر ورزش را جزیی از برنامه روزمره خود نمایید، احتمالاً ‏درخواهید یافت که انرژی بیشتری برای انجام فعالیت‌‌های روزانه معمول ـ مثل خرید، ‏کار منزل، مراقبت از کودک و باغبانی ـ دارید.
‏فواید ورزش برای ‏سلامتی
‏۲
‏ورزش منظم برای بیشتر دستگاه‌های بدن سودمند است. به ‏ویژه دستگاه قلبی ـ عروقی، دستگاه عضلانی ـ اسکلتی و دستگاه تنفسی. ورزش کردن ‏همچنین با فراهم کردن انبساط خاطر، کاهش استرس و ایجاد تغییراتی که باعث بهبود خلق ‏می‌شوند، برای سلامت ذهنی هم مفید است.
‏طرح‌ریزی برنامه ‏ورزشی
‏برای مفید واقع شدن ورزش، باید مرتب ورزش کرد. توصیه ‏می‌شود روزانه حداقل ۳۰ دقیقه ورزش سبک ـ مثلاً پیاده روی سریع ـ و در حداقل ۵ روز ‏هفته انجام شود. برای آمادگی جسمانی بیشتر یا برای کاهش وزن باید بیشتر ورزش کنید. ‏باید به انجام دادن فعالیت‌هایی بپردازید که قلب و شش‌ها را به فعالیت وادارند (‏افزایش استقامت)، تحرک مفاصل را بهبود بخشند (افزایش انعطاف‌پذیری) و قدرت عضلانی ‏را افزایش دهند. اگر تا به حال اصلاً به صورت مرتب ورزش نکرده‌اید یا از نظر سلامت ‏مشکلاتی دارید، قبل از شروع مرتب ورزش با پزشک خود مشورت کنید.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x