دانلود مقاله مشخصات فنی برج میلاد ۱۵ ص

دانلود مقاله مشخصات فنی برج میلاد ۱۵ ص

دانلود مقاله مشخصات فنی برج میلاد ۱۵ ص

دانلود-مقاله-مشخصات-فنی-برج-میلاد-15-صلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۵ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏برج میلاد
‏مشخصات فنی ‏برج میلاد
 
‏فناوری ساخت برجهای بلند در دنیا عمر زیادی ندارد برجهای بلند ‏از این جهت اهمیت زیادی دارند که برای چندین منظور مورد استفاده قرار می گیرند ، از ‏طرفی برای انجام یک طرح بزرگ چند منظوره طبعاً باید توان فنی و مهندسی در زمینه های ‏مختلف در کشور موجود باشد . همچنین باید شرایطی فراهم کرد که همه بتوانند در کنار ‏هم و با برنامه ریزی کار کنند . وقتی کشوری فناوری موشکی دارد یعنی که مهندسی های ‏مکانیک ، هواو فضا ، شیمی ، متالوژی ، کامپیوتر وبرق ومخابرات پیشرفته ای دارد و ‏مهمتر اینکه میتوانداین فناوری هارا در کنار هم قراردهد و محصول نهایی تولید کند .
‏برج هم چنین چیزی است . برای ساختن یک برج ، باید توان مهندسی ‏عمران و سازه ، مهندسی معماری ،‌ مهندسی مکانیک ، برق ، مخابرات و همچنین قدرت ‏تولید و کنترل ساخت قطعات ، تاسیسات و ‏…‏وجود داشته باشد و البته شرایطی که این ‏فناوری ها بتواند کنار هم کارکنند .
‏ایده ساختن یک برج مخابراتی ـ تلویزیونی در ‏تهران حدود ۸ سال پیش مطرح شد . سپس مطالعات دقیق برای برسی امکان و چگونگی ساخت آن ‏انجام شد تاینکه طرح در سال ۷۵ رسماً شروع به کار کرد طرح به طور کلی تشکیل شده است ‏از برج و ساختمان راس آن ، مرکز جشنواره ها و همایش های بین الملل، مجموعه تجارت ‏جهانی ، هتل پنج شتاره و پارک ای تی .
‏در ادامه مقاله به تحلیل و برسی هریک از ‏قسمتهای ذکرشده طرح پرداخته خواهد شد :

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x