دانلود مقاله طراحی صفحه وب

دانلود مقاله طراحی صفحه وب

دانلود مقاله طراحی صفحه وب

دانلود-مقاله-طراحی-صفحه-وبلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۴۲ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۲
‏مقدمه
‏بنام یگانه ی هستی
‏مقدمات زبان جاوا
‏زبان برنامه نویسی جاوا در اوایل دهه ۱۹۹۰ در شرکت سان میکرو سیستم طراحی شد. جاوا یک زبان برنامه نویسی شیء گرا است که هم برای نوشتن برنامه های کاربردی و هم برای نوشتن برنامه های محاوره ای در اینترنت به کار می رود.
‏ویژگی های جاوا:
‏مستقل از محیط
‏زبان برنامه نویسی جاوا به محیط برنامه نویسی بستگی ندارد به این معنی که برنامه هایی که با این زبان نوشته می شوند، در محیط های گوناگون از قبیل ویندوز، مکینتاش و… به خوبی و بدون هیچ تغییری اجرا می شوند. جاوا استقلال از محیط را به کمک استفاده از ماشین مجازی انجام می دهد. در واقع، ماشین مجازی کامپیوتری در کامپیوتر دیگر است. این ماشین برنامه های کمپایل شده جاوا را می گیرد و دستورات آنها را به فرمانهایی تبدیل می کند که سیستم عامل می تواند با آنها کار کند. کد ماشین مجازی را بایت کد می نامند. ماشین مجازی را مفسر جاوا یا روال جاوا نیز می نامند.
‏۲
‏برنامه های جاوا قبل از ترجمه شدن بصورت یک فایل متنی ذخیره می شوند و این فایلها در هر محیطی که از جاوا پشتیبانی می کند قابل ایجاد هستند.
‏برنامه های کاربردی جاوا فقط در سیستمی اجرا می شود که ماشین مجازی جاوا در آن نصب شده باشد.
‏جاوا در اینتر نت
‏یکی از ویژگی های جاوا قابلیت اجرای آن در اینترنت است. برنامه های جاوا که در اینترنت اجرا می شوند اپلت نام دارند.
‏جاوا شیء گرا است
‏همان طور که می دانید برنامه نویسی شیء گرا توسعه ای از برنامه نویسی ساختیافته است که در آن، روش نوشتن برنامه های کامپیوتری متفاوت است. در این روش قطعات برنامه بعنوان اشیائی مثل اشیای واقعی در نظر گرفته می شوند. سپس برای رسیدن به یک نتیجه مطلوب، اشیاء دستکاری می شوند. نوشتن برنامه های شیء گرا شامل ایجاد اشیاء و ایجاد برنامه های کاربردی جهت استفاده از اشیاء است.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x