دانلود مقاله سیستم تعلیق فعال اتوبوس

دانلود مقاله سیستم تعلیق فعال اتوبوس

دانلود مقاله سیستم تعلیق فعال اتوبوس

دانلود-مقاله-سیستم-تعلیق-فعال-اتوبوسلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۱۸ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۱
‏>
‏پروژه : سیستم تعلیق فعال اتوبوس :
‏شکل زیرسیس‏ت‏م تعلیق فعال یک‏ اتوبوس را نشان می دهد که به مد‏ل‏ یک چهارم سیستم تعلیق خودرو ‏مشهور است . ‏ تنها حرکت عمودی خودرو و با جرم ‏ با متغیر ‏ مشخص شده است . اکسل خودرو نیز دارای جرم m2‏ بوده و جابجایی عمودی آن X2‏ است . تایر خودرو با ضریب سختی ‏ و ضریب استهلاک ویسکوز خطی ‏ و همینطور فنر و کمک فنر خودرو با ضرائب سختی ‏ و ضریب استهلاک ویسکوز خطی ‏ مدل شده اند .
‏علاوه بر وجود فنر و کمک فنر همانند سیستمهای متداول تعلیق‏ غیر فعال خودرو ، یک عمگر هیدرولیکی با نیوم‏اتیکی نیروی U‏ رابه ‏بدنه‏ خودرو اعمال می کند که از نوسانات خودرو جلوگیری نماید . نا همواری جاده را‏ با‏ ورودی اغتشاش‏ W‏ نشان داده‏ شده‏ است
‏۲
‏* برای مدل کردن این سیستم باید ورودی و خروجی را مشخص کنیم :
‏ ورودی ‏ در واقع U‏ ورودی عمگر سیستم تعلیق فعال می باشد که بصورت ورودی کنترل شده عمل می کند و اغتشاش جاده ( w‏ ) بصورت ورودی اغتشاشی به سیستم اعمال می شود .
‏خروجی ‏ می توان خروجی در این سیستم را ، نوسانات خودرو ‏ در نظر گرفت ولی در این مسأله عنوان شده که خروجی که می بایست کنترل شود متغیر ‏ است .
‏* اصول فیزیکی حاکم بر سیستم :
‏ نیروی فنر بصورت خطی F=K.Δx‏ و نیروی کمک فنر بصورت استهلاک ویسکوز ‏ عمل می کنند و معدلات حاکم بر سیستم همان معادلات نیوتن می باشد .
‏* حالت آزاد فنر :

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x