دانلود مقاله سرمایه ثابت

دانلود مقاله سرمایه ثابت

دانلود مقاله سرمایه ثابت

دانلود-مقاله-سرمایه-ثابتلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۲۱ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏سرمایه ثابت
‏سرمایه ثابت شامل زمین ، ساختمانهای اداری ، رفاهی و پرسنلی ، انبارها ، آزمایشگاه ، تعمیرگاه ها ، محوطه سازی تأسیسات طرح ، ماشین آلات حمل و نقل و هزینه های قبل از بهره برداری است .
‏۱- زمین
‏مقدار زمین لازم جهت اجرای طرح ۱۲۰۰۰ متر مربع در نظر گرفته شده که از قرار هر متر مربع ۰۰۰/۲۰ ریال جمعاً مبلغ ۰۰۰/۰۰۰/۲۴۰ ریال خریداری گردیده است .
‏ریال ۰۰۰/۰۰۰/۲۴۰=۰۰۰/۲۰*۱۲۰۰۰
‏۲- اطاق کنترل
‏جهت کنترل عملیات تولید آسفالت نیاز به ۲۵۰ متر مربع زمین برای کنترل عملیات و اطاق فرمان (اپراتوری) بوده و با توجه به نوع ساختمان که دیوار بلوکی و پوشش ایزوگام می باشد هزینه آن به شرح زیر می باشد :
‏ریال ۰۰۰/۰۰۰/۲۲۵=۰۰۰/۹۰۰*۲۵۰
‏۳- انبار دپوی مواد اولیه
‏مواد اولیه شامل مصالح سنگی که به طور طبیعی در معادن موجود و یا از طریق کارخانه جات شن و ماسه قابل تأمین بوده که نیازی به انبار نبوده و رد فضای باز نگهداری می گردد .
‏۴- انبار دپوی محصول
‏با توجه به این که آسفالت آماده شده قابل نگهداری برای مدت کوتاهی نمی باشد و بایستی فوراً بارگیری وبه محل مصرف برسد لذا نیازی به انبار دپوی محصول نمی باشد .
‏۵- ساختمان اداری و رفاهی
‏مقدار زمین لازم جهت احداث ساختمان اداری و رفاهی ۲۰۰ متر مربع در نظر گرفته شده که جهت استراحت کارگران دفتر مدیریت انجام امور ادرای حسابداری و سفارشات در نظر گرفته شده و دیوار آجری پوشش ایزوگام دارای سرویس های بهداشتی کاشی کاری شده می باشد هزینه مربوطه برابر است با ۰۰‏۰/۰۰۰/۲۴۰=۰۰۰/۲۰۰/۱*۲۰۰
‏۶- آزمایشگاه
‏جهت انجام کنترل کیفی محصول ومواد اولیه نیاز به مقدار ۲۰ متر مربع زمین جهت احداث آزمایشگاه بوده ‏و هزینه آن برابر است با
‏ریال ۰۰۰/۰۰۰/۲۱= ۰۰۰/۶۵۰*۲۰
‏۷- تعمیرگاه و تاسیسات
‏جهت حفظ و نگهداری وسرویس قطعات یدکی و غیره نیاز به ۸۰ متر مربع بوده و دیوار آن بلوکی لذا هزینه مربوطه برابر است با
‏ریال ۰۰۰/۰۰۰/۵۶=۰۰۰/۷۰۰*۸۰
‏۸- نگهبانی و سرایداری
‏مقدار زمین مورد نیاز مقدار ۱۰۰ متر مربع با دیوار آجری و پوشش ایزوگام و سرویس های بهداشتی کاشی کاری شده بوده هزینه مربوطه برابر است با

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x