دانلود مقاله در مورد کارآموزی معماری اتوکد

دانلود مقاله در مورد کارآموزی معماری اتوکد

دانلود مقاله در مورد کارآموزی معماری اتوکد

دانلود-مقاله-در-مورد-کارآموزی-معماری-اتوکدلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۶۳ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏۱
‏پیشگفتار
‏اینجانب پروژه کارآموزی خود را در شرکت ‏مهندسین مشاور طرح مقیاس جنوب ‏شیراز گذرانده ام .
‏این پروژه شامل گزارش ها ، و تجربیاتی است که ‏در ‏شرکت ‏مهندسین مشاور طرح مقیاس جنوب‏ شیراز ‏به‏ مدت ۲‏۴۰‏ ساعت کارآموزی ، ثبت شده است و مقایسه اطلاعات و تئوری های مختلف صورت گرفته است.‏ ودر پایان از زحمات مسئولین ‏شرکت ‏کمال تشکر رادارم .
 ‏مقدمه
‏یکی از اهداف اساسی و بسیار مهم سیاستگذاران ایجاد ارتباط منطقی و هماهنگ صنعت و محیط کار با دانشگاه و دانشجو می با شد که هم در شکوفائی ورشد صنایع موثر بوده و هم دانشجویان را از یادگیری دروس تئوری محظ رهایی داده و علم آنها را کاربردی تر کرده و باعث می شود آن را در عرصه عمل ، آزموده و به مشکلات و نا بسامانیهای علمی و عملی محیط کار آشنا شده و سرمایه وقت خویش را در جهت رفع آنها مصرف نمایند ، که برای جامعه در حال توسعه ما از ضروریات می با شد .
‏۲
‏با این مقدمه شاید اهمیت و جایگاه درس دو واحدی کارآموزی برای ما روشنتر شده و با نگاهی دیگر به آن بپردازیم .
‏میزان رضایت دانشجو از این دوره
‏این دوره بسیار مفید و برای دانشجوحاعز اهمیت می باشد و‏هدف آشنایی با محیط کارگاهی ، کسب تجربه ، ایجاد و درک روابط بین مفاهیم و اندوخته های تئوری با روشها و کاربردهای عملی و اجرایی ، ایجاد ارتباط با محیط کار و تعیین میزان کاربرد تئوری در عمل بوده است.
‏۳
‏فصل اول‏ :
‏( آشنایی کلی با مکان کارآموزی )
‏۴
‏۱-تاریخچه سازمان
‏این شرکت درسال ۱۳۷۹ به عنوان ‏شرکت ‏مهندسین مشاور طرح مقیاس جنوب ‏شروع به کار برد و درابتدا کارهای خود را بر پایه ترسیم نقشه های سازه ای ومعماری آغاز نمود . سپس بر آن شد تا دفتر را توسعه دهد از این رو با خریداری دستگاههای چاپ اعم از پلاتر ها و پرینترها دفتر مجهز گردید .
‏قلمرو فعالیت های شرکت به طراحی و ترسیم نقشه های سازه ای ، معماری ، تاسیسات ، تفکیک اراضی توسعه یافت و بخش چاپ نیز با داشتن سه دستگاه پلاتر و پرینترهای لیزری رنگی و سیاه و سفید و قطعهای A3‏ و A4‏ ‏ تجهیزات خود را کامل نمود .
‏پایه گروه مهندسین پایه سه طراحی است .
‏۲- نمودار سازمانی و تشکیلات
‏مدیر عامل
‏پژمان پیروی
‏مدیر داخلی
‏نادر رشام

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x