دانلود مدیریت نام تجاری

دانلود مدیریت نام تجاری

دانلود مدیریت نام تجاری

دانلود-مدیریت-نام-تجاریلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..ppt) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۱۰۹ اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..ppt) : 
 

به نام خالق بی همتا
مدیریت نام تجاری
تعریف
مدیریت نام تجاری : کاربرد تکنیک های بازاریابی برای افزایش ارزش ادراک شده و در نهایت افزایش ارزش نام تجاری .
برند قوی منجر به افزایش ارزش سهام شرکت ها و نرخ بازگشت سرمایه گذاری می شود و لذا در حیطه مسولیت های مدیریت ارشد است.
– هرجایی که مردم می توانندانتخاب کنند برند قابل استفاده است. محصول فیزیکی ( پراید، پژو ، آسپرین ، شامپو صحت ) خدمت (هواپیمایی ماهان ، هواپیمایی اسمان ، بانک پارسیان ، بیمه آسیا ، بیمارستان دی ، دانشگاه آزاد ) فروشگاه ( سپه ، رفاه ، شهروند ، قدس) یک فرد ( علی دایی ، حسین رضازاده )
مکان ( اصفهان ، استان گلستان، کشور مصر) یک سازمان ( یونیسف، انجمن علمی بازاریابی ایران) یک ایده( تنظیم خانواده ، تجارت آزاد ، آزادی بیان )
انواع نام گذاری
۱- نام بنیانگذار
۲-نام های توصیفی
۳-حروف اول نام
۴-نام های اختصاصی
۵-نام های استعاره ای و بی معنی

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x