دانلود صنعت فولاد در کشور

دانلود صنعت فولاد در کشور

دانلود صنعت فولاد در کشور

دانلود-صنعت-فولاد-در-کشورلینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : پاورپوینت
نوع فایل :  powerpoint (..pptx) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد اسلاید : ۴۲ اسلاید

 قسمتی از متن powerpoint (..pptx) : 
 

صنعت فولاد در کشور
اهمیت صنعت فولاد
صنعت فولاد به دلیل تاثیر زیادی که بر روی توسعه صنعت ی کشورها دارد صنعت مادر نامیده می شود و به همین دلیل مهمترین و استراتژیک‌ترین کالای صنعتی در جهان م حسوب می گردد به طوری که میزان تولید و مصرف آن نشان‌دهنده پیشرفت کشورهاست.
میزان مصرف سرانه فولاد در ایران حدود ۲۰۰ کیلوگرم است که ۱۴۰ ‏کیلوگرم آن در داخل کشور تولید ‏می‌شود و مابقی از خارج وارد می‌گردد .
صنعت فولاد به عنوان صنعتی بنیادین  ،نقش اساسی در اقتصاد ملی و رفاه جوامع دارد . توسعه این صنعت عاملی اثر بخش در توسعه  سایر بخش های اقتصادی، صنعتی ، علمی و اجتماعی کشور می باشد
تاریخچه
در کشور ما اولین گام اساسی در جهت دستیابی به این صنعت در سال ۱۳۳۸ برداشته شد و سپس در سال ۱۳۴۴ شرکت ملی ذوب آهن ایران شکل گرفت و در سال ۱۳۵۱ شرکت ملی فولاد ایران تاسیس شد .  پ س از پیروزی انقلاب اسلامی در سال ۱۳۵۸ شرکت ملی فولاد ایران با ادغام شرکت ملی ذوب آهن ایران و شرکت ملی صنایع فولاد ایران بوجود آمد که تا سال ۱۳۸۱ تنها شرکت متولی فولاد در کشور بود .
اکنون شرکت ملی فولاد ایران بعنوان یکی از شرکت های مهم سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و وزارت صنایع و معادن در امر تولید و توسعه فولاد کشور فعالیت دارد .

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x