دانلود درگاه پرداخت ارز دیجیتال ووکامرس NowPayments هم صدا

دانلود درگاه پرداخت ارز دیجیتال ووکامرس NowPayments هم صدا

درگاه پرداخت ارز دیجیتال ووکامرس NowPayments هم صدا

درگاه پرداخت ارز دیجیتال ووکامرس NowPayments هم صدا

دانلود درگاه پرداخت ارز دیجیتال ووکامرس NowPayments هم صدا

آموزش درگاه پرداخت ارز دیجیتال ووکامرس NowPayments هم صدا , پشتیبانی ۶ ماهه درگاه پرداخت ارز دیجیتال ووکامرس NowPayments هم صدا

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

درگاه پرداخت ارز دیجیتال ووکامرس NowPayments هم صدا | افزونه NowPayments | افزونه درگاه پرداخت NowPayments | افزونه درگاه پرداخت بیتکوین برای ووکامرس | افزونه درگاه پرداخت اتریوم

معرفی درگاه پرداخت ارز دیجیتال NowPayments

یک درگاه پرداخت ارز دیجیتال به صاحبان کسب و کارها اجازه می‌دهد معاملات و داد و ستدهای خود را با رمز ارزها انجام دهند و به جای پول و ارزهای رایج از مشتریان در ازای کالا و خدمات ارز دیجیتال دریافت کنند. NOWPayments یک درگاه پرداخت ارز رمزنگاری شده غیر حضوری است که برای کسب و کارها امکان پذیرش پرداخت وجه با بیش از ۷۵ رمز ارز را فراهم می کند. جالب اینجاست که صرف نظر از اینکه مشتریان با چه ارزی وجه را پرداخت می کنند، صاحبان کسب و کار می توانند تسویه حساب را با ارز دلخواه خود انتخاب نمایند و تمام این عملیات به صورت خودکار توسط درگاه پرداخت NOWPayments انجام می شود. با استفاده از افزونه درگاه پرداخت ارز دیجیتال ووکامرس NowPayments هم صدا می‌توانید برای فروشگاه ووکامرسی خود درگاه پرداخت بیتکوین با قابلیت پشتیبانی از ارزهای دیجیتال فراهم نمایید.

امکانات درگاه پرداخت ارز دیجیتال NowPayments

  • امکان پرداخت با بیش از ۷۵ رمز ارز محبوب مانند بیت کوین، اتریوم، لایت کوین و دوج کوین و توکن‌های تتر، چین‌لینک، مونرو، ترون، زدکش و نئو و …
  • تنظیمات آسان
  • ثبت جزئیات تراکنش در سفارش مربوطه
  • خطایابی دقیق
  • امکان تنظیم نرخ تبدیل دلار
  • نمایش معادل مبلغ قابل پرداخت به دلار و ارز دیجیتال در جزئیات سفارش
  • پشتیبانی حرفه‌ای
  • به روز رسانی مداوم

سوالات متداول

  1. آیا NowPayments نیاز به احراز هویت دارد؟ خیر.
  2. از کدام سایت برای ثبت نام درگاه ارز دیجیتال استفاده کنیم؟ برای ثبت نام و دریافت درگاه پرداخت NowPayments به سایت رسمی آن با آدرس nowpayments.io مراجعه نمایید.
  3. آیا برای استفاده از این درگاه نیاز به وی پی ان داریم؟ نخیر، در حال حاضر نیاز نیست.

راهنمای راه اندازی درگاه پرداخت NowPayments 

  1. ابتدا این افزونه را خریداری کنید و آن را روی سایت خود نصب و فعال کنید و سپس در سایت NowPayments ثبت نام کنید و وارد پنل کاربری خود شوید.
  2. پس از انجام ثبت نام و ورود به حساب کاربری خود، برای معرفی کیفهای پول خود از بخش Store Settings به قسمت Outcome Wallet بروید و آدرس کیفهای پول خود را یکی پس از دیگری وارد کنید  و در نهایت روی دکمه save  کلیک کنید.
  3. سپس از بخش Store Settings یک کلید api ایجاد کنید و از بخش Outcome Wallet آدر کیف پولهای خود را وارد کنید. حال از بخش Instant Payment Notifications یک Secret key ایجاد کنید و آن را در یک جای امن ذخیره کنید. و سپس روی دکمه save کلیک کنید تا تنظیمات ذخیره شود.
  4. اگر می خواهید روی درگاه پرداخت خود فقط رمزارزهای خاصی را قبول کنید از قسمت Coins settings می توانید ارزهای دلخواه خود را فعال یا غیرفعال کنید.
  5. پس از پایان کارها به سایت خود برگردید و از در تنظیمات افزونه کلید api و secret key را وارد کنید و تنظیمات را ذخیره کنید. حالا می توانید یک خرید تستی انجام دهید تا از صحت عملکرد افزونه مطمئن شوید.

عکسهایی از محیط افزوه درگاه پرداخت NowPayments

آپلود عکسدرگاه پرداخت ارز دیجیتال ووکامرس NowPayments هم صدا

بهترین قالب فروشگاهی وردپرس

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x