دانلود دانلود سامانه جامع مدیریت اینترنت مهام | MahamSoft Internet Managing CRM 

دانلود دانلود سامانه جامع مدیریت اینترنت مهام | MahamSoft Internet Managing CRM 

سامانه جامع مدیریت اینترنت مهام | MahamSoft Internet Managing CRM 

سامانه جامع مدیریت اینترنت مهام | MahamSoft Internet Managing CRM 

دانلود سامانه جامع مدیریت اینترنت مهام | MahamSoft Internet Managing CRM 

آموزش سامانه جامع مدیریت اینترنت مهام | MahamSoft Internet Managing CRM  , پشتیبانی ۶ ماهه سامانه جامع مدیریت اینترنت مهام | MahamSoft Internet Managing CRM 

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

سامانه جامع مدیریت اینترنت مهام | سامانه جامع مدیریت کاربران اینترنت مهام | اسکریپت مدیریت کابران مهام | نرم افزار مدیریت مصرف اینترنت مهام | نرم افزار مدیریت کاربران اینترنت | اسکریپت مدیریت پهنای باند | نرم افزار اکانتینگ اینترنت | مدیریت ترافیک اینترنت میان کاربران | نرم افزار کنترل مصرف اینترنت کاربران مهام | MahamSoft Internet Managing CRM 

 

لطفاً قبل از خرید محصول، تا انتهای مطلب با ما همراه و در صورت بوجود آمدن سوال از طریق بخش دیدگاه با ما در ارتباط باشید.در نظر داشته باشید این سامانه، بدون استفاده از روتربرد سخت افزاری میکروتیک و نصب بودن سرویس یوزرمن بر روی آن به هیچ عنوان کارائی نخواهد داشت. لذا در خرید خود نهایت دقت را مبذول فرمائید.

 

معرفی نرم افزار مدیریت کاربران اینترنت و پهنای باند مهام

سامانه جامع مدیریت کاربران گروه ایده پردازان مهام یک سیستم جامع تحت وب بر پایه یوزرمن میکروتیک می باشد که با هدف مدیریت کاربران اینترنت مجموعه های کوچک و بزرگ کدنویسی شده است.

با استفاده از این نرم افزار اکانتینگ اینترنت کاربران شما می توانند به ساده ترین روش عملیات ثبت نام، تغییر و بازیابی رمز عبور را انجام و از طریق پیامک، نام کاربری و رمز عبور خود را دریافت نمایند. این سیستم ویژه شرکت ها، هتل ها، رستوران ها، کافه ها، بیمارستان ها، کافی نت ها، گیم نت ها، خوابگاه ها و … طراحی شده است که قصد دارند کنترل جامعی بر روی اینترنت خود داشته باشند و براحتی از طریق فروش سرویس اینترنت با آن کسب درآمد نمایند.

این سامانه دارای دو بخش مدیریت و کاربر می باشد که هر یک دارای پنل و آدرس مجزا می باشند.

سامانه جامع مدیریت کاربران اینترنت مهام |  MahamSoft Internet Managing CRM 
شرایط استفاده از اسکریپت مهام
  1. هزینه اجاره هاست، دامین و سامانه پیامکی برعهده خریدار می باشد.
  2. مسئولیت استفاده از هاست های بی کیفیت بر عهده خریدار خواهد بود.
  3. امکان اجرای محصول بصورت لوکال به منظور استفاده از آن میسر نمی باشد.
  4. راه اندازی سرویس یوزرمن و هاست اسپات در میکروتیک بر عهده خریدار می باشد.
  5. در صورت داشتن پنل پیامکی دیگر، هزینه انجام تغییرات از خریدار دریافت خواهد شد.
  6. قبل از خرید محصول، محتوای قرارگرفته شده در این صفحه را بصورت کامل مطالعه نمائید.
  7. پیشنهاد می شود پس از نصب اولیه، حداقل به مدت ۱۴ روز بصورت کامل سامانه را بررسی و در صورت عدم وجود مشکل آن را در شبکه خود جهت استفاده کاربران قرار دهید.
  8. حجم پوشه قالب هات اسپات ۱.۴ مگابایت می باشد. لذا از روتری میبایست استفاده نمائید که فضای خالی به میزان مذکور را داشته و یا قابلیت نصب FlashDisk را داشته باشد.
  9. باتوجه به اینکه تمامی فرایندها می بایست از سمت اسکریپت بر روی یوزرمن اعمال گردند، لذا از تعریف ( کاربر، پروفایل و … ) بصورت مستقیم در یوزرمن میکروتیک خودداری فرمائید.
  10. در نظر داشته باشید یوزرمن میکروتیک قابلیت انتقال ترافیک باقیمانده سرویس را به دوره بعد و امکان اعمال ترافیک بر روی سرویسی که از زمان آن باقیمانده است را نخواهد داشت.
  11. هزینه هرگونه تغییرات پیشنهادی در محصول برعهده خریدار می باشد. شایان ذکر است محصول به مرور زمان بروزرسانی خواهد شد و تمامی بروزرسانی ها را می توانید از طریق پنل کاربری خود بصورت رایگان دریافت نمائید.
  12. قبل از خرید محصول، ( توضیحات ) قرارگرفته شده در این صفحه را بصورت کامل مطالعه و در صورت بوجود آمدن هرگونه سوال از طریق دیدگاه و یا تیکت سوالات خود را مطرح نموده تا در اسرع وقت به آنها پاسخ داده شود.
  13. باتوجه به اینکه آموزش های محصول در حال تهیه می باشند، لذا پس از نصب و تنظیم اولیه مطابق با ویدیو آموزشی، یک تیکت جهت تنظیم سایر موارد سامانه ارسال نمائید. لازم بذکر است پس از تهیه و تولید سایر ویدیوهای آموزشی، هزینه نصب و راه اندازی بصورت مجزا دریافت خواهد شد.
  14. محصول دارای سیستم لایسنس اختصاصی می باشد و پس از خرید میبایست درخواست خود را مبنی بر دریافت کد فعال سازی محصول از طریق بخش تیکتینگ پنل کاربری ژاکت برای ما ارسال نمائید. در نظر داشته باشید مدت زمان ایجاد لایسنس جهت فعال سازی محصول بین ۱ الی ۲۴ ساعت می باشد.
  15. این محصول بر روی آخرین نسخه Stable میکروتیک که در حال حاضر ۶.۴۸.۳ می باشد بررسی شده است. لازم به ذکر است در زمان بروزرسانی سیستم عامل میکروتیک، ما سازگاری محصول را با نسخه جدید سیستم عامل میکروتیک بررسی و در صورت عدم سازگاری، بروزرسانی جدیدی را حداکثر طی ۱۴ روز کاری منتشر و در اختیار شما قرار خواهیم داد.

 

     قوانین استفاده از لایسنس محصول     

 

  1. لایسنس محصول فقط بر روی یک آدرس ( لوکال هاست، دامین، ساب دامین، فولدر، ساب فولدر و … ) قابل فعال سازی خواهد بود.
  2. در طول دوره پشتیبانی ( رایگان و تمدید ) فقط امکان ۳ بار تغییر آدرس وجود خواهد داشت و پس از پایان دوره پشتیبانی بصورت نامحدود می توانید درخواست تغییر آدرس دهید.
  3. باتوجه به اینکه محصول دارای سیستم لایسنس اختصاصی می باشد، تمامی درخواست های مرتبط با لایسنس را می بایست از طریق بخش تیکتینگ پنل کاربری ژاکت برای ما ارسال نمائید. لازم بذکر است در زمان ثبت تیکت، آدرس محل نصب محصول ( آدرسی که محصول بر روی آن نصب شده است و در سیستم لایسنس مهام ذخیره شده است ) با آدرس دامنه پشتیبانی در ژاکت می بایست برابر باشد و در صورت عدم تطابق، به تیکت ارسالی تا اصلاح آدرس پاسخ داده نخواهد شد.
  4. فعال سازی لایسنس بر روی لوکال هاست بعنوان آدرس اصلی در نظر گرفته خواهد شد. این بدان معناست که محصول صرفاً بر روی یک آدرس ( لوکال هاست، دامین، ساب دامین، فولدر، ساب فولدر و … ) قابل اجرا خواهد بود. در صورتیکه محصول بر روی دامنه اصلی فعال شده باشد و جهت بررسی و یا هر علت دیگر بخواهید آن را بر روی لوکال هاست نصب نمائید، می بایست درخواست تغییر آدرس را ثبت نمائید. در نظر داشته باشید انجام این کار در طول دوره پشتیبانی ( رایگان و تمدید ) شامل قانون ۳ بار تغییر آدرس خواهد بود.
5ff01691a54c7b021b34baa3.png

نسخه : ۱.۳ ( نسخه جاری ) 

تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۲/۱۱

بهبود : نمودار مصرف اینترنت در پنل کاربر

افزودن : گزارش مصرف کاربران در لیست کاربران

افزودن : نمودار مصرف ۱۵ روز اخیر اینترنت در پنل کاربر

رفع : مشکل ریست مصرف پس از خرید بسته اینترنت 

 


 

نسخه : ۱.۲

تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۱۰/۲۸

افزودن : فیلد شماره موبایل به لیست کاربران

افزودن : فیلد شماره موبایل در بخش ویرایش کاربر

بازنویسی : تغییر در عملکرد سیستم ذخیره سازی اطلاعات مصرف کاربران جهت پائین آوردن بار یوزرمن 

 


 

نسخه : ۱.۱ 

تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۸/۰۷

بهبود : اتصال به روتربرد

بهبود : بخش فعال سازی محصول

بهبود : اتصال به درگاه پرداخت زرین پال

بهبود : نمایش گزارش نموداری سرویس در پنل کاربران

بهبود : نمایش مدت زمان اتصال در تمامی بخش های سیستم

افزودن : قابلیت ثبت IP در ویرایش کاربر

افزودن :  قابلیت ثبت IP در افزودن کاربر جدید

افزودن : قابلیت تعیین دسترسی مشترکین به فرم ثبت نام آنلاین

افزودن : قابلیت ریست مجموع مصرف کاربران در زمان تمدید سرویس

افزودن : فرم تائیدیه در زمان انتخاب سرویس در زمان خرید از طریق پنل کاربران

افزودن : پیغام باقیمانده ترافیک سرویس در زمان انتخاب سرویس در پنل کاربران

افزودن : قابلیت ویرایش کد ملی و تاریخ تولد در لیست کاربران بهمراه سطوح دسترسی در بخش مدیران 

 


 

نسخه : ۱.۰ 

تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۵/۲۲ 

انتشار محصول

آپلود عکسسامانه جامع مدیریت اینترنت مهام | MahamSoft Internet Managing CRM 

بهترین قالب فروشگاهی وردپرس

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x