دانلود برنامه سالانه براساس سند تحول بنیادین(ختص مدارس ابتدایی) سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳

دانلود برنامه سالانه براساس سند تحول بنیادین(ختص مدارس ابتدایی) سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳

دانلود-برنامه-سالانه-براساس-سند-تحول-بنیادین-ختص-مدارس-ابتدایی-سال-1402-1403111111

دانلود برنامه سالانه براساس سند تحول بنیادین(ختص مدارس ابتدایی) سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳

فرمت فایل دانلودی: DOX
فرمت فایل اصلی:
حجم فایل: ۲۲۸۷
دسته بندی: مدرسه فایل(بانک فایل معلمان)
برچسب: برنامه سالانه ابتدایی,سالانه ابتدایی ساس سند تحول,دانلود برنامه سالانه دبستان ۱۴۰۲-۱۴۰۳

بخشی از متن:

دانلود برنامه سالانه و تقویم اجرایی مدارس ابتدایی اساس سند تحول بنیادین سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ کاملا جدید که این فایل توسط متخصصان تیم PDF داک در دی ماه ۱۴۰۲ تحت عنوان برنامه سالانه و تقویم اجرایی مدارس ابتدایی اساس سند تحول بنیادین نوشته این فایل بصورت ورد و پی دی اف در ۸۵ صفحه بدون بهم ریختگی مختص دور اول و دوم ابتدایی در نظر گرفته شده است

دانلود برنامه سالانه براساس سند تحول بنیادین(ختص مدارس ابتدایی) سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳
فرمت فایل WORD و قابل ویرایش
تعداد صفحات ۸۵ صفحه
شرح و دانلود فایل

فهرست
مقدمه مدیر    
اطلاعات شناسنامه ای و عمومی آموزشگاه    
ترسیم چارت نیروی انسانی مدرسه    
جدول سوابق مدیر مدرسه    
جداول عملکرد تحصیلی    
درصد ارتقا و عدم ارتقا مدرسه به تفکیک پایه سال    
نموداردرصد ارتقا و عدم ارتقا مدرسه به تفکیک پایه    
درصد ارتقا و عدم ارتقا مدرسه به تفکیک پایه درآزمونهای ماهانه    
جدول گذر تحصیلی و ثبت رتبه های کسب شده    
چارت نیروی انسانی    
سندچشم انداز مدرسه    
اهداف دوره ابتدایی براساس ساحت های سند تحول بنیادین    
ثبت شش ساحت براساس سند تحول بنیادین    
بررسی وضع موجود    
تحلیل نیاز سنجی موجود    
زمانبندی جلسات شوراهای مدرسه    
اجرای طرح    
مشخصات  ثبت طرح  ها و برنامه های ابتدایی سال تحصیلی     
مشخصات  ثبت طرح  ها و برنامه های ابتدایی سال تحصیلی     
مشخصات  ثبت طرح  ها و برنامه های ابتدایی سال تحصیلی     
مشخصات  ثبت طرح  ها و برنامه های ابتدایی سال تحصیلی     
مشخصات  ثبت طرح  ها و برنامه های ابتدایی سال تحصیلی     
مشخصات  ثبت طرح  ها و برنامه های ابتدایی سال تحصیلی     
مشخصات  ثبت طرح  ها و برنامه های ابتدایی سال تحصیلی     
تقویم اجرایی آبان ماه و مهر    
تقویم اجرایی دی ماه و آذر    
تقویم اجرایی بهمن    
تقویم اجرایی اسفند ماه    
تقویم اجرایی فروردین    
تقویم اجرایی اردیبهشت ماه    
تقویم اجرایی خرداد ماه    
شهریور ماه 
تحلیل نیازسنجی 

در چشم انداز جمهور ی اسلامی ایران در افق ۱۴۰۴ ‘ ایران کشوری است توسعه یافته با جایگاه اول اقتصادی، علمی و فناوری در سطح منطقه، با هویت اسلامی و انقلابی، الهام بخش در جهان اسلام و دارای تعاملِ سازنده و مؤثر در روابط  بین الملل ‘. در این چشم انداز، جامعه ایرانی برخوردار از دانش پیشرفته، توانا در تو لید علم و فناور ی، متکی بر سهم برتر منابع انسا نی و سرمایه اجتماعی در تو لید ملی قلمداد شده و دار ای جا یگاه اول اقتصاد ی، علمی و فناوری در سطح منطقه آسیای جنوب غربی است و با تأکید بر جنبش نرم افزاری و تولید علم، رشد پرشتاب و مستمراقتصادی، ارتقاء نسبی سطح درآمد سرانه و رسیدن به اشتغال کامل، هدف آن است . بر ای دستیابی به اهداف این چشم انداز و احراز جا یگاه ی مناسب در شأن ایران اسلامی، تدو ین معیارهای پیشرفت فیزیکی و اختصاص منابع لازم برای تحقق آن از ضروریات است.

ه نظر اینجانب تحول بنیادین در نهاد تحول آفرین و انسان ساز آموزش و پرورش، امری مستمر و زمان براست که از یک سو، نیازمند عزم ملی و همراهی و مساعدت تمامی مسئولان‌، نهادهای فرا‌دستی‌، مراجع سیاست گذار و تصمیم گیر‌، فرهنگ عمومی و اجتماعی مناسب و مساعد می‌باشد و از سوی دیگر به عزم سازمانی‌، مشارکت فعال مدیران‌، معلمان، کارشناسان درون آموزش و پرورش و نیز همگامی خانواده ها و دانش آموزان عزیز نیاز دارد. این تحول هم باید در سطح کلان مدیریت و برنامه ریزی راهبردی آموزش وپرورش و در تمام زیر نظام ها و مؤلفه‌های آن ساری و جاری گردد و هم در سطح خرد و در کلاس درس و مدرسه، نشاط و شادابی حرکت به سوی آینده برتر را دامن بزند که امیدوار است با مدیریت هوشمندانه تغییر و با فراهم آوردن امکانات و منابع، به ویژه منابع انسانی کارامد و باانگیزه، آموزش و پرورش بتواند رسالت خطیر و تاریخی خویش را در تربیت انسانهایی در طراز جمهوری اسلامی ایران و احیاءگر فرهنگ و تمدن ایران اسلامی در راستای برپایی جامعه جهانی مهدوی ایفاء نماید.

در پایان لازم می دانم از تدوین کنندگان‌، پژوهشگران و همه دست اندرکاران طرح سند ملی آموزش و پرورش  و نیز از تمام تلاشگران و دلسوزان عرصه تعلیم و تربیت به ویژه وزرای پیشین آموزش و پرورش‌، مدیران و کارشناسان و معلمان‌، اعضای ستاد تحول بنیادین‌، فرهنگیان فرهیخته و صاحب نظرانی که از پیشنهادهای صائب و ارزشمند آنها در طول تدوین سند بهره مند شدیم‌، از همدلی، حمایت و احساس مسئولیت اعضای محترم دولت کریمه  ، شورای عالی انقلاب فرهنگی، نمایندگان محترم مجلس و شورای عالی آموزش و پرورش صمیمانه سپاسگذاری نمایم. ضمن تشکر از راهنمایی های ارزشمند و حمایت های رییس جمهور محترم جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد، سپاس ویژه خود را تقدیم رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی می‌نمایم که با رهنمودهای حکیمانه خویش‌، چراغ راه شکل گیری تحول بنیادین برای فتح  قله های رفیع پیشرفت و تعالی در آموزش وپرورش بوده اند.

تدوین سند ملی از نظر روش شناسی «پژوهش محور» بود و ضمن استفاده از تجارب کارشناسان داخلی وبهره مندی از مطالعات بین المللی، بر انجام پژوهش های مورد نیاز تأکید داشت. بدین منظور سه کمیته مطالعاتی به شرح زیر تشکیل شد:

۱- کمیته مطالعات نظری: این کمیته مطالعات متعددی را برای دستیابی به مبانی نظری و فلسفی مورد نیاز مبتنی بر آموزه های دینی و معارف اسلامی سامان داد. این مطالعات شامل ابعاد یا ساحت‌های ششگانه تربیت (ساحت‌های دینی و اخلاقی، علمی و فناوری، هنری وزیباشناختی، اقتصادی و حرفه ای، بدنی و زیستی، سیاسی واجتماعی) و نیز زیر نظام‌های آموزش و پرورش (زیر نظام‌های رهبری ومدیریت تربیتی؛ تربیت معلم و منابع انسانی؛ برنامه درسی؛ پژوهش و ارزشیابی؛ تامین و تخصیص منابع مالی؛ فضا- تجهیزات- فناوری) می باشد که در نهایت به تدوین بنیان نظری سند ملی آموزش و پرورش منجر شده است.

۲- کمیته مطالعات مؤلفه های اصلی (ارزیابی وضع موجود): در این کمیته مطالعات متعدد نقد و ارزیابی وضع موجود آموزش و پرورش و شناسایی ضعف ها و قوت ها چه در ساحت‌های ششگانه تربیت و چه در مورد انواع آموزش‌های خاص (شامل فنی و حرفه ای، تیزهوشان، استثنائی، بزرگسالان، عشایر، آموزش روستایی و . . . ) انجام شده است.

۳- کمیته مطالعات محیطی: مطالعه محیط های متعامل و تأثیرگذار بر عملکرد آموزش و پرورش با هدف شناسایی فرصت‌ها و تهدیدها در دستور کار این کمیته قرار گرفت و محیط های تأثیرگذار در چهار رده شناسایی شده اند:

۱- محیط اول: اداری، اجرایی، دولتی، عمومی

۲- محیط دوم: حقوقی، قضایی، تأمینی

۳- محیط سوم: اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی

۴- محیط چهارم: بین المللی

افزون بر این مطالعات ملی، انجام مطالعات استانی با تشکیل کمیته های پژوهشی استانی و نیز مصاحبه با فرهیختگان و وزیران ومقامات عالی اجرایی کشور در حوزه های دینی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی در دستور کار قرار گرفت.

۴- کمیته تلفیق:پس از انجام مطالعات فوق (بیش از ۷۰ پروژه پژوهشی) و آماده شدن مواد اولیه، برای دستیابی به خروجی نهایی سند ملی «کمیته تلفیق» تشکیل شد تا در یک فرآیند روشمند بتواند سند نهایی را تولید کند.

سرانجام در پرتو عنایات الهی و توجهات ائمه معصومین (ع) و با تلاش خستگی ناپذیر دست‌اندرکاران و همراهی قریب به ۵۰۰ نفر از پژوهشگران، صاحبنظران حوزه و دانشگاه، کارشناسان و مدیران آموزش و پرورش «بسته سند ملی آموزش و پرورش» برای دستیابی به تحول بنیادین در آموزش و پرورش و پاسخگویی به مطالبات مقام معظم رهبری شامل اسناد زیر تدوین و به مراجع ذی ربط جهت تصویب تقدیم شد:

           1- فلسفه تربیت در جمهوری اسلامی ایران

           2- فلسفه تربیت رسمی و عمومی در جمهوری اسلامی ایران

           3- رهنامه نظام تربیت رسمی و عمومی در جمهوری اسلامی ایران

           4- سند تحول راهبردی نظام تربیت رسمی و عمومی جمهوری اسلامی ایران

شورای عالی آموزش و پرورش با درک حساسیت و اهمیت موضوع، بررسی اسناد مذکور را درتاریخ ۳۰/۱۰/۸۸ در دستور کار خود قرار داد و با تشکیل گردهمایی سه روزه در جوار بارگاه ملکوتی ثامن‌الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و با حضور وزیر محترم آموزش و پرورش جناب آقای دکتر حاجی بابایی و مشارکت فعال اعضاء (پیوست۷)، بررسی و تصویب آنها را آغاز کرد که به این جهت این سند به نام «سند مشهد مقدس» مزیّن شده است. شورای عالی با برگزاری بیش از ۳۰ جلسه فعال و مفید ضمن تأیید کلی مبانی نظری و فلسفی مزبور (اسناد بندهای ۱ و ۲ و ۳ فوق) «سند تحول راهبردی نظام تربیت رسمی و عمومی» را در جلسه ۸۲۰ در تاریخ ۷/۲/۸۹ به تصویب نهایی رساند.

خوشبختانه این سند در آستانه تولد مبارک و تحول آفرین حضرت مهدی (سلام الله علیه) در هشتصد وبیست و ششمین جلسه شورای عالی آموزش و پرورش به تاریخ ۲/۵/۸۹ به امضاء ریاست محترم جمهور جناب آقای دکتر محمود احمدی نژاد رسید.در این سند، بیانیه ارزش ها، ماموریت، چشم انداز، هدف های کلان، راهبردهای کلان، هدف‌های عملیاتی و راهکارهای اجرایی به تصویب رسیده است.

در پایان ضمن سپاس بیکران به درگاه احدیت و تشکر از رهنمودهای داهیانه مقام معظم رهبری مد ظله العالی، از یکایک دست اندرکاران و یاری دهندگان این حرکت بزرگ در تاریخ آموزش و پرورش صمیمانه و خاضعانه قدردانی نموده و از وزرای محترم آموزش و پرورش و معاونان ایشان و نیز مجری محترم و اندیشه ورز طرح جناب آقای دکتر محمود مهرمحمدی، مسئول کمیته مطالعات نظری حجه الاسلام و المسلمین دکتر علیرضا صادق زاده، مسئول کمیته مطالعات مولفه های اصلی جناب آقای دکتر محمدجعفر جوادی، مسئول کمیته مطالعات محیطی جناب آقای مهندس عبدالحسین نفیسی و مسئول کمیته تلفیق جناب آقای دکتر عباس صدری تشکر ویژه دارد.

 

اهداف دوره ابتدایی براساس ساحت های سند تحول بنیادین

بر اساس سند تحول بنیادین ده هدف کلی برای دوره ابتدایی در نظر گرفته شده است که عبارتند از :

۱- رشد فضایل اخلاقی و تزکیه دانش آموزان بر پایه ی تعالیم عالیه اسلامی و تقویت بصیرت دینی

۲- پرورش انسان های موحد ، مومن و معتقد به معاد و آشنا و متعهد به مسئولیت ها و وظایف در برابر خدا ، خود ، دیگران و طبیعت

۳-افزایش کیفیت فرایندها و برون دادهای نظام آموزش و پرورش ابتدایی

۴- ارتقاء کمی و کیفی فرصت های برابر آموزشی برای همه ی کودکان پیش دبستانی و دبستانی و تحقق اهداف برنامه آموزشی برای همه

۵- ایجاد محیط یادگیرنده در مدارس ، با محوریت فعالیت های یادگیری و استفاده از کتاب های درسی به عنوان یکی از ابزارهای آموزشی

۶- توسعه یادگیری گروهی و خلاق و روش های نوین و فعال تدریس در راستای افزایش مهارت ها و نگرش های مورد نیاز برای زندگی در عصر حاضر و آینده

۷- توسعه دانش و ارتقاء سطح مهارت حرفه ای و توانمندسازی نیروی انسانی

۸- تقویت وحدت فرماندهی و هم افزایی نیروها و امکانات فارغ از تعلقات بخشی و جزئی نگری

۹- بهره گیری هوشمندانه از فن آوری های نوپدید ارتباطی و اطلاعاتی در آموزش های پیش دبستانی ، دبستانی و دسترسی آسان معلم ها و دانش آموزان به آنها

۱۰- تعامل موثر با خانواده ها ، سازمان ها و نهادهای دولتی و مردم نهاد مرتبط و استفاده از فرصت های موجود

ثبت شش ساحت براساس سند تحول بنیادین

مبانی نظری سند ملی آموزش و پرورش شامل فلسفه تعلیم و تربیت در جمهوری اسلامی ایران، فلسفه تعلیم و تربیت رسمی عمومی در جمهوری اسلامی ایران و رهنامه نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی در جمهوری اسلامی ایران در جلسه ۸۲۶ شورای عالی آموزش و پرورش مورخ دوم مرداد ۱۳۸۹ تایید کلی شد و مبنای تمامی سیاست‌گذاری‌ها، برنامه‌ریزی‌ها و تولید اسناد تحولی در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران است.

قبل از مقدمه سند سخنانی از امام خمینی بنیانگذار انقلاب اسلامی، به نقل از صحیفه ی ایشان نقل شده است که در آن به کلیه ی مسوولین و تمامی دست اندرکاران نظام جمهوری اسلامی ایران سفارش شده است که به هر شکل ممکن وسایل و موجبات ارتقای اخلاقی، اعتقادی، علمی و هنری جوانان را فراهم سازند.

نسل جوان را تا مرز رسیدن به بهترین ارزش ها و نوآوری ها همراهی نمایند و روح استقلال و خودکفایی را در آنان زنده نگاه دارند. سپس سخنان رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای آورده شده است. آنچه که در سخنان ایشان بسیار چشمگیر و برجسته است دغدغه ی ایشان نسبت به امر تحول در آموزش و پرورش است.

ایشان به دو نکته اشاره دارند، نکته ی اول آن که از دیدگاه ایشان آموزش و پرورش شدیداً نیازمند یک تحول اساسی است و نکته ی دوم آن است که به نظر ایشان بهترین افراد و برجسته ترین متفکرین و نخبگان کشور در زمینه­های مختلف علمی، فرهنگی و. .. باید طرح مزینی را برای آموزش و پرورش تدوین سازند؛ چراکه بنیان این نهاد و در واقع سازمان آموزش و پرورش برگرفته از مفاهیم و اندیشه های غربی است و از این رو، این نیاز مبرم وجود دارد که فلسفه آموزش و پرورش اسلامی باید روشن و مشخص گردد و بر اساس این فلسفه است که باید افق آتی و آینده آموزش و پرورش کشور معلوم گردد.

ضمناً به این نکته نیز اشاره نموده اند که در پشت واژه ی تحول، کار بسیار گسترده و عظیمی نهفته است.

در مقدمه ی سند تحول بنیادین، به این نکته اشاره شده است که عرصه ی تعلیم و تربیت یکی از مهم ترین زیرساخت های تعالی همه جانبه ی کشور و ابزاری جدی در راستای ارتقای سرمایه ی انسانی شایسته ی کشور در زمینه­های گوناگون است و از این رو، تحقق آرمان­های متعالی انقلاب اسلامی ایران همچون احیای تمدن عظیم اسلامی، حضور سازنده، فعال و پیشرو در بین ملت­ها و کسب آمادگی برای برقراری عدالت و معنویت در جهان در گرو تربیت انسان­های عالم، متقی و آزاده و خلاق است و این تعلیم و تربیت باید بتواند «حیات طیبه»، «جامعه ی عدل جهانی» و «تمدن اسلامی ایرانی» را تحقق بخشید.

در پرتو چنین سرمایه انسانی متعالی است که جامعه بشری آمادگی تحقق حکومت جهانی «انسان کامل» را پیدا می­کند و در سایه­ی چنین حکومتی ظرفیت و استعدادهای بشری به شکوفایی و کمال خواهد رسید.

در فصل اول سند تحول بنیادین که تحت عنوان «کلیات» نامگذاری شده است، اصطلاحات و واژگان کلیدی به کار رفته در سند مورد بحث و بررسی قرار گرفته­اند و تعریف شده­اند. مانند : «نظام تعلیم و تربیت رسمی و عمومی»، «تعلیم و تربیت»، «ساحت های تعلیم و تربیت»، «نظام معیار اسلامی»، «شایستگی­های پایه»، «هویت»، «معلم و مربی» «جامعه اسلامی»، سنین لازم التعلیم»، «حیات طیبه»، «چشم­انداز»، و «نظام دوری».

در فصل دوم که تحت بیانیه ای ارزش ها نامگذاری شده است، پس از بیان منابع ارزشی سند، به ۳۰ گزاره­ی ارزشی که محور نظام تعلیم و تربیت است، اشاره شده است. از مهمترین این گزاره ها میتوان به :

آموزه های قرآن کریم
آموزه های مهدویت و انتظار
میراث نظری و عملی حضرت امام خمینی (ره) و. . . اشاره کرد.

فصل سوم تحت عنوان «بیانیه ی مأموریت» نامگذاری شده است که در این قسمت به این نکته اشاره شده است که نهاد آموزش و پرورش مأموریت دارد تا با تأکید بر شایستگی­های پایه، زمینه یدستیابی دانش­آموزان در سنین لازم التعلیم طی ۱۲ پایه تحصیلی (چهار دوره سه ساله)، به مراتبی از حیات طیبه در ابعاد فردی، خانوادگی، اجتماعی و حتی جهانی را به صورتی منسجم و نظام مند، همگانی، عادلانه و الزامی در ساختاری کارآمد و اثربخش فراهم سازد و انجام این مهم نقشی زیرساختی در نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی خواهد داشت.

فصل چهارم که تحت عنوان «چشم انداز» نامگذاری شده است؛ به ویژگی های نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی در افق ۱۴۰۴ می­پردازد. در این فصل مبحثی ذیل عنوان «مدرسه در افق چشم­انداز» مطرح گردیده است که طی آن به این نکته اشاره شده است که بر پایه چشم انداز ۱۴۰۴، «مدرسه جلوه ای از تحقق مراتب حیات طیبه، کانون عرضه­ی خدمات و فرصت های تعلیم و تربیت، زمینه­ساز درک و اصلاح موقعیت توسط دانش آموزان و تکوین و تعالی پیوسته هویت آنان بر اساس نظام معیار اسلامی، در چارچوب فلسفه و رهنامه ی نظام تعلیم و تربیت رسمی عمومی جمهوری اسلامی ایران محسوب می­شود.

فصل پنجم تحت عنوان «هدف­های کلان» نامگذاری گردیده است که در مجموع به ۸ هدف کلان زیر اشاره شده است:

تربیت انسان متعهد
ارتقای نقش نظام تعلیم و تربیت
گسترش عدالت آموزشی
برقراری نظام کارآمد مدیریت انسانی
افزایش مشارکت همگانی
بهسازی در نظام برنامه ریزی آموزشی
افزایش کارایی در نظام تعیلم و تربیت
کسب موقعیت نخست تربیتی در منطقه و جهان اسلام
فصل ششم ذیل عنوان «راهبردهای کلان» نامگذاری شده است که در این فصل، مجموعاً به ۱۵ راهبرد کلان اشاره شده است، همچنین به این موضوع پرداخته شده است که هر یک از این راهبردهای کلان با کدام یک از اهداف کلان که در فصل پیشین (یعنی فصل پنجم) بدان اشاره شده است متناظر و مرتبط است.
اما مفصل ترین و مبسوط ترین فصل سند تحول بنیادین، فصل هفتم است که ذیل عنوان «هدف های عملیاتی و راهکارها» نامگذاری شده است. در این فصل، در مجموع فهرست ۲۳ راهکار کلی مختلف بیان شده است که در ذیل هر راهکار، جزئیات اجرایی و عملیاتی آن نیز مطرح شده است.
اهداف عملیاتی و راهکارهای سند تحول بنیادین :
پرورش درست تربیت یافتگان
تعمیق تربیت اسلامی
ترویج فرهنگ حیا و عفاف
تقویت بنیان خانواده
تأمین و بسط عدالت آموزشی
تنوع بخشی به محیط های یادگیری
افزایش نقش مدرسه
افزایش مشارکت نظام تعلیم و تربیت در تعالی کشور
جلب مشارکت ارکان موثر در تربیت
ارتقای منزلت اجتماعی فرهنگیان
بازمهندسی اصول حاکم بر برنامه درسی تربیت معلم
تأمین رفاه فرهنگیان
افزایش نقش شوراهای آموزش و پرورش
متناسب سازی فضاهای تربیتی با ویژگیهای دانش آموزان
اصلاح محتوا و ارتقای جایگاه علوم انسانی
تنوع بخشی در ارائه خدمات آموزشی
استفاده از فناوری های نوین
نوآوری در نظام تعلیم و تربیت رسمی
استقرار نظام ارزشیابی و تضمین کیفیت
تأمین و تنوع بخشی منابع مالی و مدیریت مصرف
بازنگری ساختارهاو روشها
ارتقا و بهبود مستمر کیفیت نظام کارشناسی و مدیریت آموزشی
توسعه ظرفیت پژوهش و نوآوری

فهرست

مقدمه مدیر۵

اطلاعات شناسنامه ای و عمومی آموزشگاه

Related posts:

  1. دانلود فایل آموزش و پرورش توسعه مدارس تراز مبتنی بر سند تحول بنیادین
  2. دانلود سوالات ضمن خدمت سبک مدرسه داری صالح در راستای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  3. درس زندگی ما و گردش زمین تمام ساحتی بر اساس سند تحول بنیادین
  4. دانلود بودجه بندی پیشنهادی سال تحصیلی پایه دوم ابتدایی مختص سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۳
  5. نمونه سوالات سند تحول بنیادین فلسفه تربیت رسمی و عمومی
  6. تعیین نسبت تربیت اسلامی با ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت و سند تحول بنیادین
  7. دانلود برنامه سالانه معاون فناوری متوسطه اول ۱۴۰۲-۱۴۰۳
  8. برنامه سالانه و تقویم اجرایی مدرسه ابتدایی سال تحصیلی۱۴۰۲ – ۱۴۰۳
  9. دانلود بودجه بندی سوم ابتدایی سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳
  10. دانلود بودجه بندی ابتدایی سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ بصورت word
  11. دانلود پیشنهاد ارزشیابی مختص ابتدایی در فرم سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳
  12. آخرین تغییرات کنکور ۱۴۰۳ بر اساس دفترچه نسبت به کنکور ۱۴۰۲ پاورپوینت و پی دی اف دفترجه ۱۴۰۳
  13. نمونه سوالات مفهومی تاریخ ۱ و ۲ و ۳ رشته علوم انسانی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ آبان ماه ۱۴۰۲
  14. دانلود مقالات جشنواره نوجوان سالم سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳
  15. دانلود بودجه بندی مطالعات هفتم هشتم نهم سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳
  16. دانلود بودجه بندی قرآن پایه هفتم-هشتم-نهم سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳
  17. دانلود پیشنهاد ارزشیابی در فرم سال ۱۴۰۲-۱۴۰۳ ایجاد انگیزه در معلمان و دانش آموزان
  18. دانلود طرح درس اموزش و پرورش توسعه و تحول بنیادین
  19. دانشنامه درس سوم تاریخ ۳مفاهیم،اصطلاحات پایه دوازدهم انسانی سال تحصیلی:۱۴۰۳-۱۴۰۲
  20. نمونه سوالات کتاب تاریخ(۱) ایران و جهان باستان پایه : دهم انسانی سال تحصیلی: ۱۴۰۳-۱۴۰۲
  21. جدول تاریخ ادبیات کتاب فارسی۲پایه یازدهم سال تحصیلی۱۴۰۳-۱۴۰۲ ویژه کنکوری های ۱۴۰۳
  22. دانلود برنامه سالانه مرکز پیش دبستانی ۱۴۰۳
  23. فایل تحلیل کامل نتایج آزمون نهایی خردادماه ۱۴۰۲ و مقایسه آن با سال های گذشته برای کنکور ۱۴۰۲
  24. طرح درس براساس سند ملی مطالعات اجتماعی هشتم عنوان درس : آسیب های اجتماعی و پیشگیری از آنها تهیه و تنظیم
  25. نمونه سوالات آزمون ورودی مدارس وابسته به دانشگاه از سال ۱۳۹۵ تا ۱۴۰۲ پایه نهم
  26. نمونه سوالات آزمون ورودی مدارس وابسته به دانشگاه سال ۱۴۰۲ پایه نهم به دهم
  27. دانلود کاملترین طرح جابر سلول های بنیادین  همراه دفترکارنما پرشده (ابتدایی)
  28. دانلود بودجه بندی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ پایه چهارم دبستان
  29. دانلود بودجه بندی ۱۴۰۲-۱۴۰۳ پایه اول دبستان
  30. دانلود بودجه بندی پایه ششم ابتدایی سال ۱۴۰۲-۱۰۴۰۳
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x