دانلود افزونه اسلایدر پیشنهاد شگفت انگیز دیجی مانگو | مشابه دیجی کالا

دانلود افزونه اسلایدر پیشنهاد شگفت انگیز دیجی مانگو | مشابه دیجی کالا

افزونه اسلایدر پیشنهاد شگفت انگیز دیجی مانگو | مشابه دیجی کالا

افزونه اسلایدر پیشنهاد شگفت انگیز دیجی مانگو | مشابه دیجی کالا

دانلود افزونه اسلایدر پیشنهاد شگفت انگیز دیجی مانگو | مشابه دیجی کالا

آموزش افزونه اسلایدر پیشنهاد شگفت انگیز دیجی مانگو | مشابه دیجی کالا , پشتیبانی ۶ ماهه افزونه اسلایدر پیشنهاد شگفت انگیز دیجی مانگو | مشابه دیجی کالا

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس ۰۹۲۱۴۰۸۷۳۳۶  انجام سئوی سایت شما با ده سال سابقه و صدها لینک اول گوگل

افزونه اسلایدر دیجی مانگو | ساخت اسلایدر مشابه دیجی کالا | افزونه digimango

معرفی افزونه digimango | افزونه ساخت اسلایدر مشابه دیجی کالا

در افزونه ووکامرس دیجی مانگو شما می توانید محصولات شگفت انگیز موجود در سایت خود را به نمایش بگذارید! شما می توانید علاوه بر اسلایدر که در هر جایی از سایت خود که میخواهید به نمایش بگذارید در صفحات آرشیو یا فروشگاه یا حتی صفحه محصول امکاناتی به فروشگاه آنلاین خود بدهید تا برای مشتریان جذاب تر باشد. نکته جالب در این افزونه واکنشگرا بودن و همچنین سازگاری با قالب های استاندار ووکامرسی می باشد. همچنین از دیگر ویژگی های خاص این افزونه وردپرس اورجینال و محصول ایرانی بودن است. این افزونه مخصوص فروشگاه های وردپرسی هستند که با ووکامرس ساخته شده است.

در این افزونه علاوه بر اسلایدر محصولات، قسمت های جالب دیگری هم وجود دارد که میتواند بر جذاب تر کردن محصولات شگفت انگیز فروشگاه وردپرسی شما برای مشتریان کمک کند.

قسمت های مختلف افزونه دیجی مانگو به شرح زیر می باشد:

اسلایدر پیشنهاد شگفت انگیز محصولات ووکامرس


 

اسلایدر پیشنهاد شگفت انگیز محصولات ووکامرس بخش جذاب این افزونه هستش که می توانید با استفاده از یک شورت کد این افزونه را در هر جایی که قصد نمایش آن را دارید، قرار دهید. این اسلایدر از محصولات ساده و متغیر که دارای تخفیف زمان بندی شده هستند را پشتیانی می‌کنید. تمامی گزینه ها و رنگ ها و استایل های این اسلایدر از طریق تنظیمات پیشرفته ای که در پیشخوان وردپرس وجود دارد قابل سفارشی سازی است.

شمارنده معکوس در صفحه محصول


با فعال کردن این گزینه از تنظیمات و سفارشی کردن آن می توانید این بخش را در صفحه محصولاتی که دارای تخفیف زمان بندی شده هستند به کاربران نمایش دهید. این شمارنده از محصولات ساده و متغییر پشتیانی می‌کند. استایل این بخش (رنگ، اندازه، زمینه و…) از تنظیمات افزونه قابل سفارشی سازی می باشد.

شمارنده معکوس در صفحات آرشیو یا فروشگاه


فقط کافیست از تنظیمات افزونه گزینه صفحات آرشیو یا فروشگاه را فعال کنید تا شمارشگر معکوس زمان باقی مانده را به کاربران در صفحات آرشیو (دسته بندی ها، جستجو و ….) یا فروشگاه نمایش دهید. این شمارنده از محصولات ساده و متغییر پشتیانی می‌کند. استایل این بخش از تنظیمات افزونه قابل سفارشی سازی می باشد.

نمایش سود خرید به کاربر


به مشتریان خود نشان دهید در صورت خرید پیشنهادات شما چه میزان سود کسب می کنند. با فعال کردن گزینه نمایش سود به کاربر در صفحات محصول می توانید به این ویژگی دست پیدا کنید. استایل این بخش از تنظیمات افزونه قابل سفارشی سازی می باشد.

 

 

لیست تغییرات افزونه دیجی مانگو

نسخه ۱.۴.۱ - ۱۹ مهر ۱۴۰۰
اضافه شدن ویجت کروسل محصولات برای bricksbuilder
رفع برخی باگ ها
نسخه ۱.۳.۲ - ۲ مهر ۱۴۰۰
اضافه شدن ویجت کروسل محصولات برای المنتور
بهبود سازگاری کد کوتاه با محصولات مختلف
رفع برخی باگ های گزارش شده
نسخه ۱.۲.۱ - ۱۲ شهریور ۱۴۰۰
بهبود استایل شمارنده معکوس در صفحه محصول در حالت موبایل
بهبود عملکرد شمارنده معکوس در صفحه محصول
رفع برخی باگ های گزارش شده
نسخه ۱.۱.۰ - ۱۱ شهریور ۱۴۰۰
بهبود استایل شمارنده معکوس در صفحه محصول
نسخه ۱.۰.۰ - ۳۱ اَمرداد ۱۴۰۰
انتشار نسخه اولیه

آپلود عکسافزونه اسلایدر پیشنهاد شگفت انگیز دیجی مانگو | مشابه دیجی کالا

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x