خلاصه نویسی ارزشیابی آموزشی

خلاصه نویسی ارزشیابی آموزشی

خلاصه نویسی ارزشیابی آموزشی

خلاصه-نویسی-ارزشیابی-آموزشیفایل دانلودی حاوی یک فایل ورد قابل ویرایش در ۲۶ صفحه به صورت متنی میباشد.
قسمتی از متن:

کتاب حاضر یک متن آموزشی است که شامل طیف وسیعی از روش ها و شیوه ها و راهبردهای آموزشی می باشد و سر فصلهای درسی ارزشیابی را پوشش می دهد ، که خلاصه ای از آن را می بینیم . ارزشیابی وسیله ای است که بدون استفاده از آن ، فعالیتهای آموزشی صرفا ((رها کردن تیر در تاریکی )) خواهد بود .

ارزشیابی آموزشی کمک می کند نیازهای آموزشی شناسایی شود و بر اساس این نیازها ، برای نظام های درسی و آموزشی هدف گذاری شده و برنامه های آموزشی مطلوب تدوین می شود . در آستانه قرن بیست و یکم میلادی ارزشیابی آموزشی ، به عنوان شاخه ای از علوم تربیتی در ارتقای کیفیت نظام های آموزشی کاربرد قابل توجهی پیدا کرد بدین سان در هر فعالیت آموزشی به طور کلی در هر فعالیتی که برای انتقال ، برانگیختن و کسب دانش ، نگرش و توانش به عمل می آید ، از ارزشیابی آموزشی به عنوان فعالیتی مستمر و منظم برای توصیف کردن ، هدایت و اطمینان یافتن از کیفیت آموزشی استفاده می شود .

فصل اول : سیستم ( نظام ) یکی از شیوه هایی که به کمک آن می توان فعالیت های آموزشی را به طور مطلوب تنظیم کرد رویکرد سیستمی است و از طریق آن می توان فعالیت های آموزشی را با نیازهای جهان امروزی و جهان آینده نطبق ساخت و ارزشیابی به عنوان ساز و کاری ضروری در آن منظور می شود . تعریف سیستم : مجموعه ای از اجزای به هم پیوسته که برای تحقق هدف معینی استقرار می یابد و اجزایی دارد که در تماس با محیط باید چنان در تعامل باشد که در روندادها پس از گذشت از فرایند تغییر و تبدیل های مناسب برونداد مورد انتظار را حاصل کند . افراد اصلی نظام : بر اساس الگوی عناصر سازمانی دروندادها : (Input) یادگیرندگان ، یاددهنده (معلم ، مربی) برنامه درسی ، فضای آموزشی ، تجهیزات … عناصر درونداد برای شکل گیری و ادامه حیات وارد عناصر فرایند می شود . فرایند : (Process) جریان یاد دهی – یادگیری ، فرایند ساختن سازمانی و فرایند پشتیبانی و محور فعالیت های یاددهی – یادگیری است .

بروندادها : (Coutput) دانش آموختگان ، آثار علمی تولید شده و خدمات تخصصی . استفاده از رویکرد سیستمی در تنظیم فعالیت های آموزشی باعث می شود که بتوان الف ) نیازهای محیطی را شناسایی کرد تا بتوان پیامدهای مورد نظر را به طور عملیاتی تعریف کرد . ب ) گزینش عوامل درونداد متناسب با فراهم آوردن پیامدهای مورد نظر به عمل آورد . ج) فرایند عملیات آموزشی را چنان تنظیم کرد که از طریق به دست آوردن برونداد نهایی دست یافت .

محصول : (Product) ( برونداد واسطه ای ) نتایج واسطه ای به دست آمده در پایان هر دوره زمانی (ثلث ، نیمسال یا سال تحصیلی ) که شامل نمره های امتحانی و مانند آن است
و..

دانلود فایل

 

دانلود فایل

  • کنکور را داشته باشد.


    مزایای بسته آموزشی:
    – تدریس جامع کلیه مطالب مربوط به عناوین نامبرده
    – حل و تحلیل مثال های مهم کتاب
    – حل مسائل مهم امتحانی خارج از کتاب
    – ارائه نکات ریز و ظریف کنکوری
    – استفاده از جدول، نمودار و تصاویر آموزشی و رنگی زیبا جهت بالا رفتن کیفیت آموزش
    – قابل پخش بودن ویدئوها با کامپیوتر، لب تاب و تلویزیون


    ویژگی های بسته آموزشی:
    – تعداد سرفصل های تدریس شده: ۴
    – زمان آموزش: ۹۷ دقیقه
    – تعداد صفحات جزوه: ۱۰
    – حجم فایل اصلی: ۱۲۳ مگابایت


    سرفصل های آموزشی:
    القای الکترومغناطیسی
    شار مغناطیسی
    قانون القای الکترومغناطیسی فارادی
    قانون لنز

    سرفصل کامل تمام دروس فصل ۵ فیزیک ۳ ریاضی و فصل ۴ فیزیک ۳ تجربی به صورت زیر است:

    القای الکتزومغناطیسی:
    القای الکترومغناطیسی
    شار مغناطیسی
    قانون القای الکترومغناطیسی فارادی
    قانون لنز
    القاگرها و اثر خودالقایی
    القای متقابل- انرژی ذخیره شده در القاگر
    جریان متناوب
    مبدل ها (ترانسفورماتورها)

    جزوات و فیلم های آموزشی سایر عناوین و دروس مربوط به کتاب حاضر و سایر کتاب ها را می توانید از همین سایت دانلود کنید.
  • دانلود فایل

  • آموزش کامل پروپوزال نویسی، پایان نامه نویسی و مقاله نویسی
  • نمونه پایان نامه آموزش کامل پروپوزال نویسی، پایان نامه نویسی و مقاله نویسی
  • خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارزشیابی سهام عادی ، روش ها و تکنیک های ارزشیابی
  • پاورپوینت خلاصه کتاب روش های ارزشیابی آموزشی دکتر علی رضا کیامنش
  • تجزیه و تحلیل و برنامه نویسی سیستم بیمه بدنه اتومبیل با زبان برنامه نویسی سی شارپ
  • جزوه گزارش نویسی؛ مروری بر گزارش نویسی در رسانه‌ها
  • تحقیق بهبود نظام آموزشی، تنها از طریق اصلاح ارزشیابی تحصیلی امکان
  • پاورپوینت بهبود نظام آموزشی، تنها از طریق اصلاح ارزشیابی تحصیلی امکان پذیر نیست (با کیفیت)
  • فصل دوم پایان نامه و ادبیات نظری خودکارآمدی و ارزشیابی آموزشی word
  • دانلود نمونه ای از مبانی نظری تحقیق ارزشیابی آموزشی
  • ارزشیابی آموزشی
  • پژوهش ارزشیابی آموزشی
  • مقاله درباره اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی
  • دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزشیابی آموزشی
  • فرم ارزشیابی و سنجش اثربخشی دوره های آموزشی پرسشنامه
  • پاورپوینت روشهای ارزشیابی آموزشی ۲۴۱ اسلاید
  • چارچوب مبانی نظری و فصل دوم تحقیق ارزشیابی آموزشی
  • نمونه سوال درس روش های ارزشیابی آموزشی رشته علوم تربیتی دانشگاه پیام نور
  • نمونه پایان نامه دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق ارزشیابی آموزشی
  • خرید ارزان پیشینه و مبانی نظری ارزشیابی آموزشی
  • نمونه سوال درس نامه نگاری و خلاصه نویسی رشته زبان و ادبیات عرب دانشگاه پیام نور
  • پاورپوینت خلاصه کتاب اصول اساسی برنامه نویسی به زبان اسمبلی Richard C.Detmer ترجمه هاشمی اصل و مشحون
  • خلاصه کتاب روش های تحقیق در علوم انسانی با نگرش بر پایان نامه نویسی
  • ۷ روش خلاصه نویسی ویژه دانش آموزان و دانشجویان عزیز
  • مزایای خلاصه نویسی
  • درسهای حفظی را چطور بخوانیم؟ برای دروس اختصاصی چه چیزهایی رو خلاصه نویسی کنیم ؟
  • ۷نکته برای نت برداری و خلاصه نویسی هنگام آموختن … ویژه کنکوری ها همه رشته ها
  • You may also like...

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    0
    افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x