دانلود تحقیق چگونه میتوانم اجرای مسابقات قرآنی، فرهنگی، هنری و پرسش مهر دانش آموزان را بهبود بخشم؟
تحقیق چگونه میتوانم اجرای مسابقات قرآنی، فرهنگی، هنری و پرسش مهر دانش آموزان را بهبود بخشم؟
دانلود تحقیق با موضوع تحقیق چگونه میتوانم اجرای مسابقات قرآنی، فرهنگی، هنری و پرسش مهر دانش آموزان را بهبود بخشم؟،
در قالب word و در ۴۹ صفحه، قابل ویرایش، شامل:
در قالب word و در ۴۹ صفحه، قابل ویرایش، شامل:
فصل اول:
مقدمه
بیان مسئله
فرضیه
توصیف وضعیت موجود
اهمیت و ضرورت تحقیق
هدف و ضرورت انتخاب روش
مقدمه
بیان مسئله
فرضیه
توصیف وضعیت موجود
اهمیت و ضرورت تحقیق
هدف و ضرورت انتخاب روش
فصل دوم:
جمعآوری اطلاعات (شواهد ۱)
پیشینه تحقیق
اهداف فعالیتهای غیررسمی در مدرسه
ویژگیهای فعالیتهای غیررسمی در مدرسه
نگاهی به فعالیتهای مکمل و فوق برنامه در چند کشور
اهداف فعالیتهای غیررسمی در مدرسه
ویژگیهای فعالیتهای غیررسمی در مدرسه
نگاهی به فعالیتهای مکمل و فوق برنامه در چند کشور
جمعآوری اطلاعات (شواهد ۲)
تحلیل اطلاعات
انتخاب راه جدید موقتی و اجرای راه موقتی
ارزیابی اجرا و جمع آوری شواهد اطلاعات (شواهد ۲)
انتخاب راه جدیدتر و ارزشیابی راه جدید
تحلیل اطلاعات
انتخاب راه جدید موقتی و اجرای راه موقتی
ارزیابی اجرا و جمع آوری شواهد اطلاعات (شواهد ۲)
انتخاب راه جدیدتر و ارزشیابی راه جدید
فصل سوم:
جمع آوری اطلاعات (شواهد ۳)
تحلیل اطلاعات
انتخاب راه جدید موقتی
طرح تهیه جدول زمانبندی مسابقات
انتخاب راه جدید تر و ارزشیابی راه جدید
طرح شاخههای موازی
طرح ارزشیابی توصیفی فعالیتهای پرورشی
طرح تقدیر از دانش آموزان مسئول، برگزیده، شرکت کننده در مسابقات
طرح استفاده از دانش اولیا و همکاران
طرح استفاده از اوقات فراغت تابستانی
نتیجهگیری
چکیده
پیشنهادات
فهرست منابع و مآخذ
جمع آوری اطلاعات (شواهد ۳)
تحلیل اطلاعات
انتخاب راه جدید موقتی
طرح تهیه جدول زمانبندی مسابقات
انتخاب راه جدید تر و ارزشیابی راه جدید
طرح شاخههای موازی
طرح ارزشیابی توصیفی فعالیتهای پرورشی
طرح تقدیر از دانش آموزان مسئول، برگزیده، شرکت کننده در مسابقات
طرح استفاده از دانش اولیا و همکاران
طرح استفاده از اوقات فراغت تابستانی
نتیجهگیری
چکیده
پیشنهادات
فهرست منابع و مآخذ
بخشی از متن تحقیق:
مقدمه:
انسان موجودی است که دارای تواناییهایی است که به مدد استفاده از قدرت تعقل و تفکر میتواند به شکوفایی برسد. تربیت جامع و همه جانبه مستلزم بوجود آوردن شرایط مناسب برای رشد تمام ابعاد شخصیت انسان و شکوفا شدن تواناییها و استعدادهای بالقوهای است که خدای مهربان در وجود انسان به صورت فطری قرار داده است. یکی از مهمترین مکانهای پرورش استعدادها و تواناییهای دانشآموزان خانه دوم آنها، مدرسه است.
انسان موجودی است که دارای تواناییهایی است که به مدد استفاده از قدرت تعقل و تفکر میتواند به شکوفایی برسد. تربیت جامع و همه جانبه مستلزم بوجود آوردن شرایط مناسب برای رشد تمام ابعاد شخصیت انسان و شکوفا شدن تواناییها و استعدادهای بالقوهای است که خدای مهربان در وجود انسان به صورت فطری قرار داده است. یکی از مهمترین مکانهای پرورش استعدادها و تواناییهای دانشآموزان خانه دوم آنها، مدرسه است.
سالهاست که مسابقات در رشتههای مختلف در مدارس برگزار میشود و ما هر سال شاهد افزایش مسابقات و تنوع بیشتر آنها در مدارس هستیم. با نگاهی گذرا در مییابیم که تعداد زیادی از هنرمندان، حافظان قرآن و نهج البلاغه، محققان و پژوهندگان، شاعران و نویسندگان، روزی دانشآموزی بودند که در مسابقات مدارس شناسایی و فعال شدهاند.
اگر مسابقات مدارس به صورت برنامهریزی شده، مناسب با توانمندی دانشآموزان و هدفمند صورت گیرد، چون از عناصر مختلف از قبیل تعالیم دینی، هنر، زیبایی دوستی، و … که همه جزو کششهای فطری انسان است کمک میگیرد میتواند …