تحقیق در مورد عوامل بزهکاری جوانان (ورد)

تحقیق در مورد عوامل بزهکاری جوانان (ورد)

تحقیق در مورد عوامل بزهکاری جوانان (ورد)

تحقیق-در-مورد-عوامل-بزهکاری-جوانان-(ورد)لینک دانلود و خرید پایین توضیحات
دسته بندی : وورد
نوع فایل :  word (..doc) ( قابل ویرایش و آماده پرینت )
تعداد صفحه : ۴۸ صفحه

 قسمتی از متن word (..doc) : 
 

‏فهرست جداول
‏عنوان صفحه
‏فصل اول : مدیریت نشاط انگیز
‏فصل دوم : بهره وری کیفیت ، خلاقیت
‏جدول ۲-۱- مفهوم بهره وری ۱۹
‏جدول ۲-۲- مشخصات کیفیت از دیدگاه عرضه کننده و دریافت کننده آن ۳۹
‏جدول ۲-۴- ویژگی های مؤثر بر خلاقیت ۶۳
‏جدول ۲-۵- ویژگی های افراد آفریننده ۶۵
‏پیشگفتار
‏ ‏:
‏«افتتاح یک مدرسه معادل بستن یک زندان می‌باشد» ویکتور هوگو
‏مسئله بررسی علمی بزهکاری سالهاست مورد توجه دانشمندان قرار گرفته است. متخصصان رشته‌های مختلف خاصه روانشناسان، جامعه‌شناسان، پزشکان، حقوقدانان و مربیان هر یک از دریچه‌ای به بررسی این مسئله همت‏ ‏گمارده‌اند.
‏ حاصل این کوششها و تلاشها اگر از یکسو کمک به روشن کردن این مسئله است از سوی دیگر نشان دهنده معضلات و پیچیدگیهای شناخت اعمالی است که با عناوین و اصطلاحات حقوقی مشخص می‌شود ولی بر اثر عوامل گوناگون بروز می‌کنند واز انگیزه‌های متفاوت و در بسیاری موارد ناشناخته سرچشمه می‌گیرند.
‏درباره علت افزایش بزهکاری در روزگار ما، عقاید مختلفی ابراز شده است؛ مثلاً، پاره‌ای از محققین از دیار جرم و جنایت را در جهان امروز، از اختصاصات جوامع متمدن کنونی دانسته‌اند و معتقدند: به همان نسبتی که بشر به سرعت بسوی ترقی و تکامل صنعتی و مادی پیش می‌رود و از معنویت دور می‌شود نسبت تبهکاری، قانون‌شکنی، بزهکاری وارتکاب اعمال ضد اجتماعی گسترش یافته واز سکون و آرامش معنوی در اینگونه اجتماعات کاسته ‏ ‏می‌گردد…
‏در تحقیقی که تقدیم حضورتان می‌گردد ما به بررسی عوامل خانوادگی موثر بر بزهکاری جوانان می‌پردازیم و به عواملی مثل وضعیت اقتصادی خانواده ـ اختلافات و نوع ارتباط اعضای خانواده با یکدیگر و نوع رابطه والدین با فرزندان توجه می‌گردد تا تحقیق کنیم آیا این عوامل نامبرده با بزهکاری جوانان ارتباط دارد؟
‏مقایسه‌ای بین نمونه ۱۰۰ نفری دانشجویان با نمونه ۱۰۰ نفری بزهکاران در این مورد خواهیم داشت، نتایج آن نیز در پایان ذکر می‌گردد.

 

دانلود فایل

 

0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x